|
|
Calendarul de desfasurare corpul national de experti in management educational sesiunea 2012 seria 3 |
Luni, 06 August 2012 15:50 |
Calendarul de desfasurare
corpul national de experti
in management educational sesiunea 2012 seria 3
CALENDARUL
desfasurarii concursului de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului national de experti in management educational, sesiunea 2012, seria a 3-a
6 august 2012
|
Afisarea programului orar al inscrierilor si a metodologiei de concurs la sediul inspectoratului scolar si pe site-ul propriu
|
6-12 august 2012
|
Completarea formularului de selectie online, in aplicatia informatica
|
12 august 2012
|
Afisarea listelor cuprinzand candidatii admisi in aceasta etapa, in urma introducerii informatiilor in formularul de selectie online
|
13-14 august 2012
|
Depunerea portofoliului cu documentele prevazute la art. 7 din Metodologia privind organizarea si desfasurarea concursului de selectie a cadrelor didactice pentru constituirea corpului national de experti in management educational, aprobata prin Ordinul ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si sportului nr. 5.549/2011, la inspectoratul scolar de catre candidatii declarati admisi dupa etapa de selectie online, conform programului afisat
|
16-17 august 2012
|
Inspectoratele scolare transmit Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului (MECTS) lista candidatilor declarati admisi dupa etapa de selectie online, care, la data inscrierii la selectie, ocupa o functie de conducere sau de indrumare si control din inspectoratul scolar, precum si dosarele acestora
|
20-23 august 2012
|
Evaluarea portofoliilor candidatilor de catre comisiile de evaluare constituite la nivelul inspectoratului scolar, respectiv la nivelul MECTS
|
24 august 2012
|
Validarea rezultatelor selectiei de catre consiliul de administratie al inspectoratului scolar si afisarea rezultatelor evaluarii in ordinea descrescatoare a punctajelor
|
24 august 2012
|
Transmiterea catre inspectoratele scolare a rezultatelor selectiei facute de comisia de evaluare constituita la nivelul MECTS, in vederea afisarii acestora la sediul inspectoratului scolar
|
27-31 august 2012
|
Depunerea contestatiilor la inspectoratul scolar, respectiv la MECTS
|
27 august - 3 septembrie 2012
|
Solutionarea contestatiilor
|
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Miercuri, 22 August 2012 10:50 |
|
BACALAUREAT 2011
DISCIPLINELE DE BACALAUREAT PENTRU PROBELE SCRISE:
FILIERA TEORETICA:
Profil umanist:
Ø limba si literatura romana
Ø limba materna (daca este cazul)
Ø istorie
Ø la alegere, geografie, logica si argumentare, psihologie, economie, sociologie... Read more
AVARIŢIA - UN VECHI MOTIV LITERAR
prof. Rodica Ioana Obreja
Colegiul de Ştiinţe „Grigore Antipa” Braşov
Acest articol prezintă un vechi motiv literar, avariţia,din clasicisam până la realism, prin prezentarea câtorva personaje... Read more
Înscrierea în învăţământul primar 2013
A fost publicat în Monitorul Oficial nr. 162/2013 Ordinul MEN nr. 3434/2013 privind aprobarea calendarului şi a Metodologiei de înscriere a copiilor în învăţământul primar pentru... Read more
VALORIFICAREA EDUCAŢIEI MUZICALE ÎN DEZVOLTAREA PERSONALITǍŢII șI A CREATIVITǍŢII ELEVILOR,
PRIN FOLOSIREA JOCULUI MUZICAL
ŞI A IMPROVIZAŢIILOR MUZICALE
Prof. Oncescu Carmen
Școala Gimnazială ”V.Alecsandri” București
Metodele de dezvoltare a creativității oferǎ elevilor posibilitatea... Read more
ABSENTEISMUL – O PROBLEMĂ
CARE ÎŞI AŞTEAPTĂ REZOLVAREA
Prof. Mihai Popescu
GST Ploieşti
Starea absenteismul în şcolile din România a devenit un fenomen îngrijorător, iar datele publicate de inspectoratele şcolare arată că unii... Read more
A STUDY ABOUT JANE EYRE
Prof. Adriana- Maria Ştefănescu
Liceul Tehnologic Energetic „Regele Ferdinand I”, Timişoara
Charlotte Brontë (1816-1855) was born in Thornton, Yorkshire, England, the third of six children.... Read more
METODA CUBULUI
FOLOSITĂ ÎN PREDAREA GRAMATICII
Prof. LAURA HERMAN
Şcoala “Nicolae Iorga” Baia Mare
Cubul este o strategie de predare care ajută la studierea unei teme din mai multe perspective, în... Read more
COMUNICAREA INTERNĂ ÎN CADRUL UNEI FIRME
Prof. ec. Cîrcotă Roxana
Liceul Tehnologic de Marină Galați
Rezumat
COMUNICAREA INTERNĂ înglobează toate procesele comunicaţionale care au loc cu anagajaţii, comunicarea managerială internă, relaţii publice interne etc.
Publicul... Read more
ROLUL, LOCUL ŞI SEMNIFICAŢIA COMPUNERILOR
ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR
Inst. DOBREA MONICA
Şcoala cu clsasele I-VIII „Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău
„Compunerile reprezintă rezultanta unei activităţi intelectuale complexe, care implică sinteza… Ordin privind aprobarea Criteriilor generale de admitere in invatamantul postliceal
CONTEXTUL EUROPEAN ÎN PRIVINȚA
PRACTICILOR EDUCAȚIONALE INCLUZIVE
Profesor de sprijin Moise Felicia, CSEI Roman, jud Neamț
Logoped Moise Cătălin, CSEI Roman, jud Neamț
Rezumat: Paradigma educaţiei incluzive a fost lansată în… Structura portofoliului invatatorului
Partea I - Date personaleStructura anului scolarOrarulFisa postuluiCurriculum VitaeRaport de autoevaluare lunar / semestrial
Fisa de evaluare anuala
Programa scolaraProgramele pentru optionalele propusePlanificarea materiei (planificarea anuala si proiectarea pe unitati… IMPORTANŢA ACTIVITĂŢILOR TRANSDISCIPLINARE
Profesor învăţământ primar Marşeu Rodica Lavinia
Şcoala cu clasele I – VIII Dudeştii Noi, Judeţul Timiş
Activităţile transdisciplinare sunt activităţi care abordează o tema generală din perspectiva mai multor arii… ACTIVITATEA NR. 2
CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!
Program Şcoala Altfel - Activităţi
1. Grupa de vârstă: copiii din clasele V-VIII
2. Ariile de dezvoltare: fizic, intelectual, caracter, emoţional, social, spiritual
3. …
ASIGURAREA CALITĂŢII PRIN
ABORDĂRI MODERNE ÎN PREDAREA ISTORIEI
Profesor Mihăeş Violeta
Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, Vrancea
În contextul integrării României în Uniunea Europeană, dimensiunea educaţiei capătă o importanţă deosebită. Asigurarea educaţiei de… JOCUL DE ROL
Prof. înv. preşcolar Chirilă Andreea
Grădiniţa cu PP nr. 24, Botoşani
Jocul reprezintă un ansamblu de acţiuni şi operaţii care, paralel cu destinderea, buna dispoziţie şi bucuria, urmăreşte obiectivele…
RELAŢIA DINTRE SUPORTUL SOCIAL ŞI SIMPTOMATOLOGIA PSIHOSOMATICA LA COPILUL INSTITUŢIONALIZAT
Autor: psih. Pop Petronica
Profesor consilier şcolar/CJRAE Cluj
Rezumat
Deoarece în ţara noastră au…
|
|