|
|
CLIL LESSON PLAN Proiect de activitate didactica metoda CLIL |
Joi, 08 Septembrie 2011 00:00 |
CLIL LESSON PLAN
Date: 25th March 2011
Teacher: Ofelia
Subject: Chemistry
Topic: The Periodic Table
Type of lesson: consolidation and revision
Grade: 7th (age level: 12- 13)
Aims:
Revising and consolidating the name and the symbol of the most important elements;
Revising and consolidating the utilisation of some elements;
Speaking, listening, writing and reading in English;
Practising the sounds of the English alphabet.
Materials needed:
A set of “HEAR and SAY” cards for each group;
Activity: “HEAR and SAY”
Preparation:
Make a set of “Hear and Say” cards for each group, using the name and symbol of most the important elements.
Procedure:
- Put the students into groups of five;
- Give each group a set of cards to share out;
- Write on the board any words you think your students may have a problem pronouncing;
- Check their pronunciation;
- Explain that when they hear one of the words in their “HEAR” column, they must say the word or symbol next to it in their “SAY” column;
- Ask the students to repeat the instruction in the mother tongue;
- The student who has the card with a word underlined in the SAY column, starts the activity;
- The activity finishes when the student gets to the word “END” in the “SAY” column.
HEAR
|
SAY
|
chlorine
|
Cl
|
Mg
|
nitrogen
|
Li
|
silver
|
Fe
|
copper
|
aluminium
|
Al
|
sodium
|
END
|
HEAR
|
SAY
|
B
|
iron
|
nitrogen
|
N
|
lithium
|
Li
|
C
|
chlorine
|
Ca
|
sodium
|
Cl
|
oxygen
|
HEAR
|
SAY
|
oxygen
|
O
|
Ag
|
lead
|
magnesium
|
Mg
|
cooper
|
Cu
|
calcium
|
Ca
|
K
|
carbon
|
HEAR
|
SAY
|
boron
|
B
|
|
aluminium
|
silver
|
Ag
|
carbon
|
C
|
Pb
|
calcium
|
N
|
potassium
|
HEAR
|
SAY
|
potassium
|
K
|
Cu
|
lithium
|
O
|
boron
|
iron
|
Fe
|
lead
|
Pb
|
Al
|
magnesium
|
Articole asemanatoare relatate:
|
Ultima actualizare în Vineri, 09 Septembrie 2011 16:23 |
|
DEZVOLTAREA SOCIO-EMOȚIONALĂ
Prof. înv. primar Almaș Andreea-Ioana
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău
Obiectivul primordial al adulţilor care se ocupă de creşterea, îngrijirea şi educarea copiilor este dezvoltarea abilităţilor socio-emoţionale.... Read more
PERSONALITĂŢI REPREZENTATIVE ALE LITERATURII FRANCEZE
prof. Drăgian Ana-Elena
Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea
Romantismul francez este marcat prin sciitori precum Chateaubriand, Lamartine, Musset, Vigny, dar cel mai mare... Read more
EXPERIENŢĂ LA MONTPELLIER
Prof. Burghiu Marta Cristiana,
Şcoala gimnazială nr. 12, Galaţi
Cursul de formare continuă pentru profesorii de limba franceză, care a avut loc la Montpellier, în Franţa, anul trecut, în... Read more
Rolul aplicAŢiilor practice la orele de matematică
Studiu de specialitate
Profesor Simona Bucurenciu
Liceul Tehnologic „Gh. M. Costin”, Constanța
Aplicațiile practice ale matematicii sunt aproape absente în predarea acestei materii. Ca urmare a apărut... Read more
CE ESTE EVALUAREA REZULTATELOR ŞCOLARE?
Prof. DOBREA MONICA
Şcoala cu cls. I-VIII „Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău
Procesul de învăţământ reprezintă subsistemul praxiologic al sistemului de învăţământ, finalizat la nivelul... Read more
Imaginea unei funcȚii
Profesor Simona Bucurenciu
Liceul Tehnologic „Gh. M. Costin”, Constanța
Imaginea unei funcții reprezintă o temă discutată la matematica de nivel liceal, pe parcursul a diferiților ani de studiu. Articolul de... Read more
CARTEA - DRUMUL SPRE LIBERTATE
Prof. înv. primar Iosim Daniela Cristina
Şcoala Gimnnazială Nr. 4 ,,Fraţii Popeea”
Fiecare om de carte, gânditor al vremurilor trecute şi de azi, defineşte şi arată cu multă... Read more
ÎNVĂȚĂMÂNTUL SIMULTAN-O PROBLEMĂ FRECVENTĂ
A SATELOR ROMÂNEȘTI DE AZI
Prof. Bota Maria Gabriela
Liceul Teoretic Ioan Buteanu Somcuta Mare, Județul Maramureș
Predarea simultană se... Read more
CREATIVITATEA – TRĂSĂTURĂ COMPLEXĂ DE PERSONALITATE
înv. Marc Aurica
Şcoala Gimnazială Cîmpeni
E necesară cunoaşterea valenţelor creatoare ale fiecărui individ fiind impusă de practica orientării şcolare, de necesitatea plasării lui în…
CERINŢE DEONTOLOGICE PRIVIND ACTIVITATEA
PERSONALULUI DIDACTIC DE PREDARE
Art.33. Personalul didactic de predare trebuie să cunoască drepturile şi obligaţiile legale în vigoare ce îi revin în unitatea de învăţământ în care funcţionează.
Art.34.… RECUPERAREA RĂMÂNERII ÎN URMĂ LA MATEMATICĂ
Profesor Copaciu Georgeta Cătălina
Şcoala Generală Moeciu de Jos, Jud. Braşov
Cum putem proceda cu elevii care manifestă dificultăţi în învăţare la matematică şi au… EDUCAŢIA GLOBALĂ
- REPERE METODOLOGICE -
4. ACTIVITĂŢI – PLANIFICARE, ORGANIZARE ŞI EVALUARE
4.1. PLANIFICAREA ACTIVITĂŢILOR: PERSPECTIVĂ, RESURSE, COOPERARE
Activităţile din sfera educaţiei globale pornesc de la premiza parteneriatului, a valorizării experienţei fiecărui partener,… LIMBAJUL ÎN PERIOADA ŞCOLARĂ MICĂ
Prof. Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII, Sînandrei, Judeţul Timiş
Perioada şcolară mică (6/7-10/11 ani), de la intrarea copilului în şcoală şi terminarea ciclului primar,…
MATEMATICA – OBIECT DE STUDIU ŞI COMPETENŢĂ CHEIE
Prof. Badea Brigitte,
Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara, jud. Timiş
Competenţa matematică este una dintre cele opt competenţe-cheie stabilite de Parlamentul European… BISERICA ,,SFÂNTUL NICOLAE’’
DORHOI, JUDEŢUL BOTOŞANI
Profesor Adrian Şulic
Grup Şcolar ,,Regina Maria’’, Dorohoi, Botoşani
Prima mențiune documentară a oraşului Dorohoi datează din 6 octombrie 1407. Când boierii moldoveni reînnoiesc în oraşul Liov… Scurt istoric
Încă din cele mai vechi timpuri oamenii au cunoscut proprietăţile drogurilor. Acestea erau folosite în cadrul ceremoniilor religioase, al ritualurilor mistice, în scopuri terapeutice, dar şi pentru a induce…
Metodologia de organizare a evaluarii elevilor - clasa a VI-a
Vezi Ordin nr. 5910/28.09.2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare a evaluării elevilor la finalul clasei a VI-a.
|
|