Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Comisii MECTS privind Legea Educatiei Nationale
Miercuri, 23 Februarie 2011 09:02

Atasam primele drafturi ale acestor metodologii privind legislatia secundara pentru implementarea Legii nr. 1/2011 – Legea Educatiei Nationale:

3. Regulament privind organizarea invatamantului de arta      

18. Metodologie de acordare a gradatiei de merit si de implementare a programului national de stimulare a excelentei didactice

Precizam ca aceasta este prima versiune a materialelor, urmand ca primele amendamente sa le aducem noi. Asteptam observatiile/completarile/recomandarile dumneavoastra pana pe 14 aprilie 2011, la adresa de e-mail asociatia_profesorilor@yahoo.com.  

Va multumim!

 

  

 

 

Implicarea Asociatiei Profesorilor din Romania

in elaborarea unor metodologii care decurg din Legea Educatiei Nationale

 

 

Stimati colegi,

 

In calitate de partener al MECTS, Asociatia Profesorilor din Romania contribuie la punerea in aplicare a Legii Educatiei Nationale (regulamente, norme metodologice, instructiuni, ordine de punere in aplicare a prevederilor).

 

In acest sens, am fost invitati sa alegem patru metodologii la care sa lucram, din cateva zeci propuse de MECTS.

 

Din Lista de metodologii 1 ISJ am ales:

3. Regulament privind organizarea invatamantului de arta,        

18. Metodologie de acordare a gradatiei de merit si de implementare a programului national de stimulare a excelentei didactice.

 

Din Lista de metodologii 2 MECTS am ales:

21. Aprobarea Curriculumului National (planuri - cadru si programe),

42. Metodologie privind procedura si criteriile de selectie pentru corpul national de experti.

 

Menirea noastra (a profesorilor, a dascalilor) este sa daruim! Noi modelam mintea si sufletul, deopotriva! Sa nu ramanem nepasatori cand putem sa schimbam ceva! Trebuie doar sa speram si sa credem in mai bine! Lucram in sistem, cunoastem cel mai bine problemele, greutatile si lacunele acestui sistem! Sa punem umarul la treaba si sa venim cu idei constructive!

 

Multumim tuturor celor care si-au manifestat pana acum interesul de a colabora in aceste comisii de lucru. De asemenea, ne adresam tuturor celor care mai cred in profesia de dascal, cu rugamintea de a  va anunta disponibilitatea de a participa in aceste echipe de lucru si, in acest sens, asteptam propunerile dumneavoastra in elaborarea acestor documente.

Asteptam sprijinul, ideile si sugestiile dumneavoastra la adresa de e-mail asociatia_profesorilor@yahoo.com.

 

Cu respect,

Lazar Mihaiela

Asociatia Profesorilor din Romania

 

  

 

 

REPREZINTA ASOCIATIA PROFESORILOR IN COMISIILE MECTS SAU ISJ!

Cei care doriti sa reprezentati Asociatia Profesorilor ca expert in diferite comisii (grupuri de lucru) ale MECTS sunteti rugati sa ne scrieti la asociatia_profesorilor@yahoo.com.

 

Mai jos gasiti

1. Lista Regulamentelor, normelor metodologice, instructiunilor si a ordinelor de punere in aplicare a prevederilor Legii Educatiei Nationale – care vor fi transmise spre elaborare inspectoratelor scolare

2. Lista Regulamentelor, normelor metodologice, instructiunilor si a ordinelor de punere in aplicare a prevederilor Legii Educatiei Nationale

 

Cei care doriti sa colaborati ca membri pe diferite comisii, va rugam sa ne transmiteti comisia in care doriti sa lucrati si un rezumat al ideilor si sugestiilor d-voastra.

Pentru a reprezenta Asociatia Profesorilor in aceste comisii va trebui sa aveti recomandarea presedintelui asociatiei. Va trebui sa ne consultam in permanenta asupra documentelor in lucru.

 

Atasam protocolul de colaborare incheiat intre Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului si Asociatiile profesionale din educatie, inclusiv Asociatia Profesorilor din Romania.

 

 

Ultima actualizare în Marţi, 12 Aprilie 2011 20:23
 

Revista cu ISSN

Freinet pedagogie nouvelle ou nouvelle p…

FREINET: PEDAGOGIE NOUVELLE OU NOUVELLE PEDAGOGIE?   Octavian Horia MINDA Şcoala cu clasele I-VIII SINANDREI TIMIS     La pédagogie nouvelle n'est pas un courant homogène puisque s'y côtoient des approches relevant de divers courants en...

Read more

Necesitatea cunoasterii psihologice a el…

 NECESITATEA CUNOAŞTERII PSIHOLOGICE A ELEVULUI (APLICAŢIE – ELEVUL ÎN CLASA PREGĂTITOARE)                                                                                                       Prof. înv. primar Oancea Adelina                                                                                         Şc. Gimnazială ,, I. C. Lăzărescu”- Ţiţeşti Structura - Şc. cu cl. I-IV Valea Stânii,...

Read more

Personajul literar

STUDIU PRIVIND PERSONAJUL LITERAR   Prof. ANDONE CRENGUŢA Colegiul Tehnic de Transporturi Braşov     Personajul are un rol fundamental în creaţia literară. Operele rămân vii în mintea cititorului prin personajele lor, personaje capabile să-şi impună...

Read more

Formarea de competente prin lectiile de …

FORMAREA DE COMPETENŢE PRIN LECŢIILE DE ECONOMIE ŞI ECONOMIE APLICATĂ Profesor, Popescu Marcela Paula Liceul Tehnologic”Vasile Cocea”Moldoviţa Cuprins: 1.Competenţele ca finalităţi ale procesului de instruire....

Read more

Calendarul Activitatilor Educative Natio…

Calendarul Activitatilor Educative Nationale 2013   Vezi Calendarul Activitatilor Educative Nationale 2013 – anul 2013.  

Read more

Scoala Altfel activitati pentru clasele …

ACTIVITATEA NR. 1 CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!   1.     Grupa de vârstă: copiii din clasele V-VIII 2.     Ariile de dezvoltare: fizic, intelectual, caracter, emoţional, social, spiritual 3.     Denumirea activităţii: CERCETĂŞIA ESTE...

Read more

Rolul scolii in formarea morala a elevil…

ROLUL ŞCOLII ÎN FORMAREA MORALĂ A ELEVILOR   Prof. înv. primar Vaida Ioana-Alina Şcoala Gimnazială Fodora, com. Gâlgău   Inima copilului este un pământ ce nu poate fi lăsat necultivat. Familia, școala și alte...

Read more

Managementul resurselor umane dimensiune…

1.      Managementul resurselor umane – dimensiune a managementului educațional și școlar     1.1 Școala ca organizație    Într-o societate în tranziție, așa cum este societatea în care trăim, în care fiecare instituție, fiecare...

Read more