|
|
Concursul National Viva la Musica Zalau 2016 castigatorii pentru editia a XVIII-a |
Scris de mihaiela lazar
|
Sâmbătă, 14 Mai 2016 10:53 |
CONCURSUL NAŢIONAL „VIVA LA MUSICA”
CÂȘTIGĂTORII PENTRU EDIŢIA A XVIII-A, ZALĂU, MAI 2016
Concursul Național “VIVA LA MUSICA” 2016, aflat la cea de a XVIII-a ediție, a fost organizat de către Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău împreună cu Inspectoratul Școlar Județean Sălaj, Primăria Municipiului Zalău, Casa Municipală de Cultură Zalău și Centrul de Cultură şi Artă al Județului Sălaj. Acest concurs este inclus în CAER 2016, aprobat de Ministerul Educației Naționale și Cercetării Științifice - nr. 25981/28.01.2016, poziția nr. 1453.

Copiilor care muncesc și aspiră spre frumos merită să li se dea o şansă, un imbold să se dezvolte, să progreseze şi să insiste pe drumul către performanţă. Concursul a devenit deja o tradiție și reprezintă o manifestare artistică de prestigiu, o competiţie şcolară cu caracter de evaluare sumativă – o formă specifică, publică, de măsurare competentă a rezultatelor obţinute în procesul de învăţământ artistic, iar prezenţa mare a elevilor din şcolile vocaţionale cu profil muzică și arte plastice denotă încrederea cu care profesorii acestora vin la Zalău pentru o confruntare profesională deschisă.
Alături de noi au fost profesori, elevi și părinți de la școlile și liceele de artă din Alba Iulia, Bistrița, Cluj-Napoca, Baia Mare, Oradea, Satu Mare, Sighetu Marmației, Târgu-Mureș și Debrecen – Ungaria. Aceștia s-au confruntat pe secțiuni: pian, vioară, corzi grave, instrumente de suflat, muzică vocală şi instrumente populare, pictură.
Evaluarea concurenţilor a fost realizată de către un juriu de specialitate alcătuit din cadre didactice din învăţământul artistic românesc, avându-l ca preşedinte pe prof. univ. dr. Ioan Bocșa de la Academia de Muzică “Gheorghe Dima” Cluj-Napoca. La finalul competiției s-au acordat premii pe secțiuni, care pot fi consultate pe site-ul Liceului de Artă “Ioan Sima” Zalău.
Marele premiu a revenit elevului Grecu Alexandru de la Liceul de Muzică “Tudor Jarda” Bistrița, care studiază chitara sub îndrumarea profesorului Pop Valentin.
Prin intermediul acestui concurs s-a urmărit promovarea culturii, a artei şi a frumosului, fiind realizat un schimb de valori între şcoli și licee de artă, precum şi un schimb de experienţă între profesori. “Viva la musica” reprezintă un bun prilej de valorizare a talentului în cadrul unei activităţi extraşcolare educative şi recreative, într-un cadrul organizat al şcolii.
Felicitări și succes pe mai departe! Să ne vedem cu bine și la edițiile viitoare, păstrând vie atât pasiunea, cât și puterea de a visa şi a împlini lucruri măreţe, rostind cu bucurie:
“VIVA LA MUSICA!”
Prof. Lazar Mihaiela
Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Duminică, 15 Mai 2016 11:07 |
|
Capitolul II. Membrii APR
- membri activi
- membri sustinãtori
- membri de onoare
- membri fondatori
Read more
METODOLOGIA PRIVIND ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA
EXAMENULUI NAŢIONAL DE DEFINITIVARE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT
Vezi metodologia privind organizarea şi desfăşurarea examenului naţional de definitivare (definitivat) în învăţământ.
Capitolul I
Dispoziţii generale
Art. 1 Prevederile Metodologiei privind... Read more
EMINESCU ȘI JUNIMEA
(studiu)
Prof. Vartolomei Maria
Școala Gimnazială "I. Gr. Teodorescu - Ruseni" - Neamț/
Colegiul Tehnologic ˮSpiru - Haretˮ Piatra - Neamț
Dacă în planul criticii Titu... Read more
IMPORTANȚA OREI DE FOLCLOR ÎN ȘCOALĂ
Profesor educație muzicală: Șomcutean Crina Ramona
Liceul Tehn. ”Traian Vuia”, Tăuții Măgherăuș, jud. Maramureș
“Ceea ce contează este nașterea entuziasmului creator, care... Read more
Definitivat 2013 modele subiecte
Ministerul Educatiei Nationale, prin CNEE – Centrul National de Evaluare si Examinare, a finalizat modelele de subiecte si bareme pentru Examenului national pentru definitivarea in invatamant - ... Read more
Metodologie gradatie de merit pentru profesori 2017
Ministrul Educatiei Nationale si Cercetarii Stiintifice, Mircea Dumitru, a aprobat, prin ordin, metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit personalului didactic din... Read more
ASIGURAREA CALITĂŢII ÎN EDUCAŢIE
Prof. Gălăţan Daniela
Colegiul Tehnic Regele Ferdinand I, Timişoara
Învăţământul este considerat ca un furnizor de servicii în care se includ învăţarea, evaluarea şi orientarea elevilor. În acest context,... Read more
Model raport al comisiei de mobilitate
pentru restrangere sau pretransfer – 2014
Vezi modelul pentru raport al comisiei de mobilitate a personalului didactic contrituite la nivelul unitatii de invatamant, referiotr la... Read more
CĂUTAREA IDENTITĂŢII ÎN MEDIA
Mureşan - Chira Gabriel
Prof. Educator CRDEII, Cluj - Napoca
Asaltul informaţional este o realitate întâlnită la tot pasul. Ne punem întrebarea firească - cum ne protejăm… Modele de cereri – mişcarea cadrelor didactice 2011-2012
Acord pentru detaşare în interesul învăţământului în anul şcolar 2011-2012
Cerere de detaşare la cerere prin concurs specific
Cerere de înscriere la concursul de ocupare…
Oferta scolara pentru elevii din clasele primare
Incepand cu anul scolar 2013-2014 in oferta scolara a elevilor din clasele primare au aparut disciplinele optionale „Filosofia pentru copii”, „Educatia pentru societate” si…
UTILIZAREA DERIVATELOR PENTRU
MAXIMIZAREA PROFITULUI
Profesor Bucurenciu Simona
Liceul Tehnologic „Ghoerghe Miron Costin”, Constanța
Producția unei firme poate fi privită ca o funcție, iar dacă realizăm această abstractizare, putem aplica diverse operații acestei funcții,…
Chestionar pentru cadrele didactice
de la Mark Twain International School
Unitatea școlară în care funcționați derulează un nou proiect intitulat Education Technology for World Class Learning, care pune la dispoziția fiecărui… MATEMATICA ŞI METODA PROBLEMATIZĂRII
Gogan Gabriela, profesor de matematică
Şcoala cu clasele I-VIII Nr. 1 ”Nicolae Labiş” Mălini, judeţul Suceava
În articolul “MATEMATICA ŞI METODA PROBLEMATIZĂRII” este reliefat rolul matematicii în dezvoltarea personalităţii… THE EUROPEAN INTERCULTURAL COMMUNICATION
Profesor Jianu Camelia
Colegiul Tehnic Reşiţa, Caraş-Severin
Abstract
Objectives of the new European agenda for culture are defined around three main aspects: cultural diversity and intercultural dialogue; stimulation… METODE DE PREDARE INTERACTIVE
Prof. înv. preşcolar LUCACI IOANA
Grădiniţa cu program prelungit nr. 24, Botoşani, jud. Botoşani
Metodele noi de predare – învătare prezintă un potenţial semnificativ pentru stimularea inovaţiei şi schimbării…
Planificare model pentru istorie invatamant special
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model…
|
|