Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Documente necesare pentru coordonatorul de proiecte si programe educative
Sâmbătă, 28 Aprilie 2012 15:50

Documente necesare pentru

coordonatorul de proiecte şi programe educative

 

 

¢     Decizia de numire pe funcţia de coordonator de proiecte şi programe educative

¢     Fişa postului + individualizată, avizată de Consiliul de administraţie al unităţii de învăţământ

¢     Curriculum vitae

¢     Banca de date: norme, instrucţiuni regulamente, programe, proiecte educative, planuri cadru consiliere/dirigenţie etc.

¢     Rapoarte periodice: semestriale, anuale (vizate de director); Planuri manageriale: anuale, semestriale

¢     Graficul inspecţiilor la orele de dirigenţie (data, clasa, diriginte, tema, observaţii)

¢     Consiliul consultativ - educaţie permanentă din şcoală - structură, componenţă nominală (diriginţi, coordonator proiecte şi programe, cadre didactice, învăţători, psihologul şcolar, elevi, părinţi)

¢     Lista profesorilor metodişti din unitatea de învăţământ şi a profesorilor formatori naţionali şi locali din unitatea de învăţământ

¢     Probleme ridicate la activităţile cadrelor didactice

¢     Lista şefilor de catedre din unitatea de învăţământ

¢     Contribuţii personale în cercetarea ameliorativă a problematicii postului- iniţiative

¢     Rezultate deosebite ale elevilor şi cadrelor didactice obţinute la concursuri, festivaluri etc.

¢     Calendarul proiectelor educative la nivel naţional, judeţean

¢     Programul proiectelor/activităţilor educative (data, tema, clasa, prof. responsabili, parteneri, observaţii)

¢     Proiecte şi programe în parteneriat (titlul, perioada desfăşurării, prof. responsabil, parteneri, observaţii, protocolul de colaborare ataşat)

¢     Evidenţa documentelor specifice primite de la I.S.J.

¢     Consiliul elevilor la nivel de şcoală - componenţă, date de contact şi regulament de organizare şi funcţionare, proiecte propuse/derulate

¢     Comitetul/Asociaţia de părinţi la nivel de şcoală - componenţă, date de contact

¢     Curriculum şcolar/planificări avizate (consiliere şi orientare); Oferta curriculară - opţionale (de exemplu, educaţie pentru sănătate, educaţie pentru cetăţenie democratică)

¢     Bază date - scadenţar MECTS

 

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Rolul geografiei in educatia permanenta

ROLUL GEOGRAFIEI ÎN EDUCAŢIA PERMANENTĂ   Prof. Flaviu Feşnic Colegiul Tehnic “Andrei Şaguna”, Oradea   Scopul acestui articol este sublinierea rolului pe care geografia, ca obiect de studiu, îl poate avea în educaţia continuă...

Read more

Continuitatea activitatii instructiv edu…

CONTINUITATEA ACTIVITĂŢII INSTRUCTIV-EDUCATIVE LA CLASELE A IV-A ŞI A V-A   Prof. Stan Cristina Şcoala cu clasele I-VIII Bâsca Chiojdului   O problemă importantă în ceea ce priveşte continuitatea muncii instructiv-educative între clasa a IV-a şi...

Read more

Calin file din poveste

CĂLIN (file din poveste)   Ileana Faur, proferor Limba şi Literatura română           Liceul Tehnologic Transporturi Auto, Timişoara   Poemul Călin( file din poveste) este unul dintre cele mai dragi copiilor.  Fiecare dintre noi ne...

Read more

Legea 258/2007 privind practica elevilor…

Legea 258/2007 privind practica elevilor si studentilor   Capitolul I - Dispozitii generale  Art. 1 Practica este activitatea desfasurata de elevi si studenti, in conformitate cu planul de invatamant, care are drept scop...

Read more

Pelerinajul o alternativa pentru saptama…

PELERINAJUL - O ALTERNATIVĂ PENTRU SĂPTĂMÂNA “SĂ ŞTIU MAI MULT, SĂ FIU MAI BUN!”   Crafcenco Carmen, profesor matematică Liceul Teoretic “Mircea Eliade”, Galaţi   Fie „Şcoala altfel” sau săptămâna din anul acesta „ Şă ştiu...

Read more

Managementul prin obiective

MANAGEMENTUL PRIN OBIECTIVE   Prof. ec. Gr.I. Cîrcotă Roxana Liceul Tehnologic de Marină Galați   Rezumat Managementul prin obiective reprezintă cel mai larg utilizat sistem de planificare, luare de decizii şi control. Pentru ca managementul prin obiectve...

Read more

Mijloace si forme de realizare la pregat…

PREGĂTIREA PREŞCOLARILOR PENTRU SCRIS MIJLOACE ŞI FORME DE REALIZARE                                              Prof. Înv. Preşc. Barbu Stela                                            Grădiniţa P.N. Nr. 6 Lugoj Structură A                                            Grădiniţei Pp. Nr.2 Lugoj     Învăţământului preşcolar  îi...

Read more

Familia sursa de tensiuni si nelinisti p…

FAMILIA-SURSĂ DE TENSIUNI ŞI NELINIŞTI PENTRU COPII?                                            Prof. Terchilă Elena                                              Liceul Teologic Tg-Jiu              Familia reprezintă un partener important în educaţia copilului. Educaţia este o obligaţie a familiei, a statului, a...

Read more