Festivalul National de Arte pentru Liceeni LicArt 2013 |
Sâmbătă, 06 Octombrie 2012 00:00 |
Festivalul National de Arte pentru Liceeni - LicArt 2013
Festivalul National de Arte pentru Liceeni – LicArt, cel mai mare concurs pentru elevii din Romania, organizat de Clubul Noua ne pasa! si Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, a ajuns la a 12-a editie!
De la 1 octombrie 2012 au inceput inscrierile la LicArt pe situl www.licart.ro, la sectiunile Poezie si Fotografie (cu 3 categorii: alb-negru, portret si diverse).
Participarea este gratuita, dar premiile sunt cu mult peste nivelul obisnuit al concursurilor romanesti. Vezi regulamentul LicArt 2013.
Lunar vor fi desemnati semifinalistii fiecarei sectiuni. Nominalizatii vor fi desemnati la final de Juriile formate din personalitati marcante ale domeniilor respective (a se vedea pe site-ul concursului sectiunile Editii trecute si Prieteni LicArt pentru numele celor care s-au implicat in acesti 11 ani in concurs). Nominalizatii vor fi invitati in Tabara de Creatie LicArt, vara viitoare.
Primele 10 licee cu cei mai multi elevi inscrisi la LicArt vor primi cate o Diploma care sa ateste implicarea in efortul de deschidere a tinerilor nu doar spre cultura, ci si spre ei insisi, de sondare si manifestare a talentului, de indrumare a noilor generatii catre valori care, din ce in ce mai mult, dispar din societatea actuala. Vor fi oferite astfel de diplome si acelor dascali care i-au sprijinit pe castigatorii LicArt.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Joi, 25 Octombrie 2012 22:19 |
|
STUDIEREA ,,PAŞILOR” ÎN CONCEPEREA,
ELABORAREA, PERFECŢIONAREA ŞI EVALUAREA CERCETÃRII PEDAGOGICE, ŞTIINtIFICO-METODICE
Inst. Pãsat Mic Elena Corina
Şcoala cu clasele I-VIII, Galicea Mare, Dolj
Plecând de la ,,teoria”, ,,practica educationalã”, ,,inovatia procesului de învãtãmânt”,... Read more
ROLUL COMUNICÃRII ÎN PROCESUL DE ÎNVÃŢÃMÂNT
Institutor Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I-VIII nr. 2 Vorniceni, Judetul Botosani
Schimbarea conceptiei comunicative promovatã în scoalã pune în mod acut problema educãrii cu si... Read more
EFECTELE MEDIA ASUPRA
DEZVOLTĂRII PERSONALITĂŢII PREŞCOLARULUI
Educatoare Portik Laura
Grădiniţa P. P. Nr. 1 Reghin
Rezumat
Referatul ţine să atragă din atenţia asupra efectelor negative pe care le are televizorul şi calculatorul asupra minţii... Read more
NOILE EDUCATII
Dupa cum apreciaza specialistii, noile tipuri de continuturi sau „noile educatii” reprezinta cel mai pertinent si mai util raspuns al sistemelor educative la imperativele generate de problematica lumii contemporane.... Read more
BACALAUREAT 2011
DISCIPLINELE DE BACALAUREAT PENTRU PROBELE SCRISE:
FILIERA TEORETICA:
Profil umanist:
Ø limba si literatura romana
Ø limba materna (daca este cazul)
Ø istorie
Ø la alegere, geografie, logica si argumentare, psihologie, economie, sociologie... Read more
CREATIVITATEA – DIMENSIUNE PSIHOLOGICĂ
A PERSONALITĂŢII UMANE
Prof. ȋnv. Primar Stavăr – Oprişan Mihaela- Alexandra
Şcoala Gimnazială “Anghel Saligny” Focşani, Vrancea
Creativitatea a... Read more
DE CE “STEP BY STEP”?
Înv. Roatiș Alina Camelia
Step by Step este o metodă alternativă de educație a copiilor bazată pe datele psihologiei științifice a dezvoltării copilului și vizează cultivarea... Read more
PROFESIUNEA DIDACTICĂ
DIN PERSPECTIVĂ EMOŢIONALĂ
Profesor DULCEAC DORINA,
Școala Gimnazială Bălăceana - Suceava
REZUMAT: În contextul societăţii de azi, personalităţile complexe şi dinamice integratoare trebuie să dovedească o permanentă adaptare la schimbările inevitabile,... Read more
JOCUL - MODALITATE DE PREDARE ȘI EVALUARE LA COPIII CU C.E.S.
Prof. Clipa Daniela Carmen
Şcoala Gimnazială Nr. 17 Botoşani
Una… APPRENDRE ET ENSEIGNER AVEC DES DOCUMENTS
AUDIO ET TELEVISUELS
Ilie Minescu
Universitatea De Vest, Timişoara
Apprendre une langue, c’est entrer en contact avec elle dans son authenticité. Tous les apprenants…
EMOŢII ŞI TEMERI PRIVIND ADAPTAREA COPILULUI LA GRĂDINIŢĂ
Prof. înv. preşc. Brehoi Maria
Grădiniţa cu P.P.Nr.33, Braşov
Începerea şcolii şi a grădiniţei este o perioadă plină de emoţii atât pentru copii… COMMENT MOTIVER LES ELEVES
A APPRENDRE UNE LANGUE ETRANGERE?
Profesor: Popescu Mihaela
Colegiul ,,Gheorghe Tătărescu” Rovinari
Le present étude a pour objectif principal de faire quelque considérations méthodologiques sur la motivation des élèves.…
THE CRITICAL PERIOD IN LANGUAGE LEARNING
Prof. Chirilă Ana-Maria
Şcoala Gimnazială ,,Iustin Pîrvu’’ Poiana Teiului
The critical period hypothesis states that there is a period of life (between birth and puberty)…
SCRATCH – MEDIU MODERN EDUCAŢIONAL
PENTRU DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR
DE PROGRAMARE LA ELEVI
Simona ANASIA, Profesor Informatică şi Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor,
Liceul Teoretic “Emil Racoviţă”, Galaţi
Rezumat: Scratch este un nou limbaj de… CUNOAŞTEREA COPILULUI, PREMISA
PENTRU O CORECTĂ TRATARE INDIVIDUALĂ DIFERENŢIATĂ
Institutor Mihaela CUCU
Şcoala cu clasele I-VIII, Peretu, jud. Teleorman
A cunoaşte un elev înseamnă a descifra notele dominante ale personalităţii sale, a înţelege…
CUNOAŞTEREA PROFILULUI PSIHOPEDAGOGIC ŞI FIZIC
AL ŞCOLARULUI MIC
Prof. înv. primar: DOBREA MONICA,
Şcoala Gimnazială „Emil Racoviţă” Oneşti, jud. Bacău
Moto: „Omul îşi poate lua cunoştinţele numai de la om. Aşa, bazinul se… SISTEMUL DE INVATAMANT DIN ROMANIA
Sistemul de invatamant reprezinta principalul subsistem al sistemului de educatie, care se refera la organizarea institutionala a invatamantului.
In cadrul sistemului de invatamant sunt reunite institutiile specializate…
|