Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Fisa psihopedagogica a elevului acte de violenta
Joi, 13 Decembrie 2012 00:00

Fişă psihopedagogică

 

Vă prezentăm un model de fişă psiho-pedagogică, însă acest model va fi completat doar pentru elevii care au fost implicaţi in acte de violenţă si are valoare numai în contextul acţiunilor având drept scop prevenirea şi combaterea violenţei în mediul şcolar. Datele din aceasta fişă sunt strict confidenţiale, iar fişa va fi completată şi păstrată de către consilierul psihopedagog din unitatea de învăţământ.

UNITATEA  DE  ÎNVĂŢĂMÂNT

 

FIŞĂ PSIHOPEDAGOGICĂ

 

 

I.         DATE DE IDENTIFICARE

 

Numele şi prenumele elevului (se vor scrie numai initialele)____

Unitatea şcolară ___________________________________

Clasa ____________

Data şi locul naşterii ________________________________

 

 

II.       DATE ASUPRA MEDIULUI FAMILIAL

 

1.      Familia – tabel sintetic:

Numele şi prenumele

(se vor scrie  initialele)`

Anul naşterii

Pregătirea şcolară/profesională

Profesia

Tata:

________________

 

 

 

 

Mama:

_________________

 

 

 

 

Fraţi şi surori

 

 

 

 

 

 

 

2.      Tipul de familie:

► normală

► tata ( mama) decedat

► părinţii despărţiţi

► uniune consensuală

► părinţi vitregi (unul sau amândoi)

► alte situaţii (care anume) ____________________________________________________

 

3.       Atmosfera şi climatul educativ din familie _____________________________________

____________________________________________________________________________;

4.      Condiţii de muncă în familia elevului __________________________________________

____________________________________________________________________________;

 

 

III.     DATE MEDICALE DESPRE ELEV

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

...........................................................................................................................................................

 

 

IV.    REZULTATELE ACTIVITĂŢII  ELEVULUI

 

1.       Situaţia şcolară:

 

Clasa

Calificativul/

Media anuală

Calificativul/Media la purtare

Disciplinele cu rezultatele

Absenţe

Obs.

Cele mai bune

Cele mai slabe

Motivate

Nemotivate

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

 

 

 

V.     CONDUITA LA LECŢII ŞI ÎN COLECTIVUL ŞCOLAR

 

1.      Conduita la lecţii (interesul, participarea la lecţii):

□ – intervine cu completări, participă activ, îşi aduce contribuţia la activitatea didactică;

□ – manifestă interes inegal, fluctuant;

□ – se lasă greu antrenat, participă numai când este solicitat;

□ – obişnuit inactiv;

□ – alte situaţii (care anume) ________________________________________________;

 

2.      Disciplina la lecţii:

□ – se încadrează în cerinţele lecţiei, este receptiv la observaţii şi îndrumări;

□ – disciplinat;

   indisciplinat, turbulent, chiar atrage şi pe alţii în alt gen de activităţi;

□ – fuge de la ore, are atitudini de bravare;

□ – alte situaţii (care anume) ________________________________________________;

 

3.      Conduita generală a elevului, nota la purtare:

□ – cu abateri disciplinare grave;

□ – cu abateri disciplinare minore, dar mai frecvente;

□ – conduită corectă, cuviincioasă;

□ – este un exemplu de conduită;

 

 

            DIRECTOR,                          Consilier psihopedagog,                                Diriginte,                   

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Rolul si importanta jocurilor logico-mat…

ROLUL ŞI IMPORTANŢA JOCURILOR LOGICO-MATEMATICE ÎN ACTIVITĂŢILE INSTRUCTIV-EDUCATIVE DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR Prof. înv. primar si preşcolar Niţu Florina, Grădiniţa cu program normal „Lumea copiilor„ Topoloveni ...

Read more

Medalii si premii speciale la Olimpiada …

Unsprezece medalii şi două premii speciale la Olimpiada Internaţională Pluridisciplinară Tuymaada 2012   Olimpicii români au repurtat un nou succes la a XVIII-a ediţie a Olimpiadei Internaţionale Pluridisciplinare Tuymaada desfăşurată în perioada 12-20...

Read more

Dezvoltarea culturii emotionale a cadrel…

DEZVOLTAREA CULTURII EMOȚIONALE A CADRELOR DIDACTICE Prof. înv.preșc. Stîna Paula Lucia, Grădinița Căsuţa fermecată, Luduş, Mureş Dezvoltarea culturii emoţionale a cadrului didactic  trebuie să prezinte o prioritate în formarea...

Read more

Flori de primavara in legende -1

Legenda ghiocelului   A fost odata o razã de soare - era chiar fata cea mai micã si rãsfãtatã a astrului luminos. Şi tocmai pentru cã era cea mai micã si mai...

Read more

Spune Nu drogurilor - tipuri de droguri …

4.     Amfetamine   Amfetaminele: aceste substanţe simpatomimetice sunt derivaţi ai adrenalinei (epinefrinei) la care predomină efectele excitatoare centrale. De aceea sunt numite şi "amine de trezire" sau "amine tonifiante".   Preparate înregistrate de...

Read more

Subiecte definitivat 2013

Subiecte definitivat 2013   Afla care au fost subiectele de la examenul national de definitivare in invatamant 2013.  

Read more

Metodologia si criteriile privind acorda…

Metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit 2013   Vezi Metodologia si criteriile privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar, publicate in Monitorul Oficial 17 din 9 ianuarie 2013 (M....

Read more

An introduction to victorian writers gal…

AN INTRODUCTION TO VICTORIAN WRITERS’ GALLERY prof. Pălăştea Cornelia C.N. ,,Elena Cuza”, Craiova The importance of literature, not only in the history but also in the...

Read more