Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Inspectia la clasa constatari si aprecieri in procesul verbal
Joi, 29 Noiembrie 2012 00:00

INSPECŢIA LA CLASĂ

 

În cadrul inspecţiei la clasă se urmăresc anumite aspecte. Vezi se constatări şi aprecieri se fac cu privire la activitatea didactică şcolară şi extraşcolară, cuprinse în procesul verbal de inspecţie la clasă.

 

 

 

Unitatea de învățământ: ………………………….………………………………………

Numele şi prenumele cadrului didactic inspectat: ..............................................................

Funcţia didactică şi specialitatea: .......................................................................................

Data efectuării inspecţiei: ...................................................................................................

Inspecția este efectuată de: ......................................................................………….…..…

(numele şi prenumele, funcţia, gradul didactic, instituţia/unitatea de învăţământ de la care provine)

 

I. CONSTATĂRI ŞI APRECIERI:

1. ACTIVITATEA DIDACTICĂ:

a.       Activităţi verificate:

b.      Proiectarea activităţilor (creativitate în conceperea lecţiilor/activităților, corelaţia dintre componentele actului didactic, strategii didactice şi evaluare);

c.       Desfăşurarea activităţilor (comportamentul cadrului didactic, utilizarea strategiilor didactice, integrarea mijloacelor de învăţământ în lecţie, creativitate în conducerea lecţiilor şi orientarea acţiunilor şi gândirii elevilor, gestionarea timpului didactic, atingerea performanţei);

d.      Evaluarea randamentului şcolar - metode şi tehnici de evaluare a rezultatelor învăţării ;

e.       Nivelul pregătirii elevilor, apreciat pe baza observaţiei directe, a probelor de control aplicate şi a evaluării longitudinale ;

f.        Cunoaşterea elevilor (strategii de diferenţiere şi individualizare);

g.       Competenţe psihorelaţionale (în raporturile cu elevii, cu părinţii, cu cadrele didactice şi cu comunitatea locală ;

h.       Autoevaluarea (capacitatea de a raporta propriul comportament didactic la exigenţele unui stil didactic elevat).

2. ACTIVITATEA EDUCATIVĂ ÎN ŞCOALĂ ŞI ÎN AFARA EI

3. ACTIVITATEA DE PERFECŢIONARE (METODICĂ ŞI ŞTIINŢIFICĂ

4. APRECIEREA CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE AL UNITĂŢII DE ÎNVĂŢĂMÂNT CU PRIVIRE LA ACTIVITATEA DIDACTICĂ ŞI LA CONDUITA ÎN CADRUL ŞCOLII ŞI AL COMUNITĂŢII ŞCOLARE

II. CONCLUZII ȘI RECOMANDĂRI

Ultima actualizare în Marţi, 04 Decembrie 2012 19:46
 

Revista cu ISSN

Comisiile de concurs pentru ocuparea pos…

CAPITOLUL III  Comisiile de concurs      Art. 7. -    (1) Pentru organizarea si desfasurarea concursului la nivelul unei unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, consiliul de administratie al unitatii de invatamant...

Read more

Dezvoltarea personalitatii elevului prin…

DEZVOLTAREA PERSONALITĂŢII ELEVULUI PRIN ACŢIUNI DE VOLUNTARIAT Profesor Roxana Monica Paraschiv Şcoala Gimnazială Tărlungeni, Jud. Braşov Voluntariatul este o activitate ce poate dezvolta armonios personalitatea unui elev care învaţă...

Read more

Poezii

POEZII Bordianu Cristina Elena Profesor pentru învãţãmânt preşcolar Grãdiniţa cu P.P. “Norocel” Negreşti, jud. Vaslui (creaţii proprii) ...

Read more

Tabel personal didactic promovati la exa…

Tabel personal didactic promovaţi la examenele pentru obţinerea gradului didactic II   Vezi tabel nominal cuprinzând personalul didactic care a promovat examenele pentru obţinerea gradului didactic II, anexa 2   la ordin  nr. 3129...

Read more

Legaturile functionale dintre profesor e…

LEGĂTURILE FUNCȚIONALE DINTRE ROFESOR, ELEV ȘI PĂRINTE Prof. Comănescu Marghioala Colegiul Agricol ,,Dr. C. Angelescu” Buzău Rolul conducător în procesul de educație îl are fără îndoială școala, dar în calitatea sa...

Read more

Fisa de observare a lectiei

FIŞA DE OBSERVARE A LECŢIEI   Loc:                                                                       Data:                               ____   Profesor/Maistru instructor:                                         Total Elevi:                       ____   Observator:                                                             Funcţie:                           ____   Disciplina:                                                                Nivel/an:                           ____   Lecţia:                                                         ...

Read more

stiluri de invatare_inteligente multiple…

STILURI DE INVÃŢARE ŞI INTELIGENŢE MULTIPLE ÎN PREDAREA LIMBII ENGLEZE   Prof. Simona Pisoi Colegiul National Carol I, Craiova     Reforma învãtãmântului românesc se realizeazã sub semnul unei noi conceptii cu privire la pregãtirea elevilor, impusã...

Read more

Planificare model pentru geografie clasa…

Planificare model pentru geografie clasa a IV-a   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata...

Read more