Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Metodologia de organizare si desfasurare concurs ocupare posturi didactice in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar
Marţi, 30 Octombrie 2012 00:00

Metodologia din 31 august 2012 (Metodologia din 2012)

 

Afla metodologia de organizare si desfasurare a concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, publicat in Monitorul Oficial 732 din 30 octombrie 2012 (M. Of. 732/2012).

 

CAPITOLUL I. Dispozitii generale

CAPITOLUL II. Inscrierea candidatilor si disciplinele de concurs

CAPITOLUL III. Comisiile de concurs

CAPITOLUL IV. Desfasurarea concursului

CAPITOLUL V. Validarea concursului si repartizarea candidatilor pe posturi didactice/catedre in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar

CAPITOLUL VI. Dispozitii finale

ANEXA Nr. 1 la metodologie. Lista posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate

ANEXA Nr. 2 la metodologie. Cerere de inscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate

ANEXA Nr. 3 la metodologie. Fisa de evaluarea lectiei, Inspectia speciala la clasa

ANEXA Nr. 4 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, educatie artistica specializata, specializarile: Muzica, Corepetitie, Coregrafie si Arta actorului (posturi didactice/catedre din scolile si liceele de arta)

ANEXA Nr. 5 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar cu clase speciale - Limbi straine cu program intensiv si bilingv sau in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar avand clase/grupe cu predare in alta limba decat aceea in care candidatii si-au efectuat studiile

ANEXA Nr. 6 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, disciplina Informatica si tehnologia informatiei

ANEXA Nr. 7 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, disciplinele Instruire practica, Activitati de preprofesionalizare - maistri instructori

ANEXA Nr. 8 la metodologie. Proba metodico-practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate din unitatile cu invatamant sportiv integrat si suplimentar (licee si clase cu program sportiv/cluburi sportive scolare), disciplina Educatie fizica si sport

ANEXA Nr. 9 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar, disciplinele: Arte plastice, decorative, ambientale, Arhitectura, Design

ANEXA Nr. 10 la metodologie. Proba practica din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate la clasele/grupele/unitatile de invatamant care scolarizeaza elevi cu deficiente de auz

ANEXA Nr. 11 la metodologie. Tabel nominal cuprinzand candidatii repartizati

ANEXA Nr. 12 la metodologie. Specializari care confera dreptul de a ocupa posturi didactice/catedre in invatamantul special, fara sa mai fie necesar un stagiu atestat de pregatire teoretica si practica in educatie speciala, efectuat separat, in afara pregatirii initiale

ANEXA Nr. 13 la metodologie. Norme privind plata comisiilor de examen pentru concursurile pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012 18:23
 

Revista cu ISSN

Planificare model pentru terapia tulbura…

Planificare model pentru terapia tulburarilor de limbaj invatamant special   Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari...

Read more

dezvoltarea creativitatii in invatamant

DEZVOLTAREA CREATIVITĂŢII ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT Prof. drd. Herţa Diana Elena - SAM Istria, judeţ Constanţa Prof. drd. Ciocănel Cristina - Şc. „George Enescu” Năvodari, judeţ Constanţa   Rezumat Creativitatea pedagogică defineşte modelul...

Read more

Ganduri - Profesor in Romania

„Fiecare zi ne învatã ceva nou.” (Euripides) Ce mare adevãr! Mai mult de atât, e util si necesar a recunoaste cã fiecare zi ne oferã noi si noi experiente, experiente ce...

Read more

Evaluarea copiilor cu CES

EVALUAREA COPIILOR CU CES   Prof. înv. primar Răvășel Oana – Cătălina, Școala cu clasele I-VIII Doba     Dizabilitatea face parte din experienţa umană, fiind o dimensiune a umanităţii. Ea este cea mai puternică...

Read more

Familia factor stimulativ al potentialul…

FAMILIA - FACTOR STIMULATIV AL POTENŢIALULUI CREATIV AL COPILULUI   Cojocaru Anişoara, profesor în învăţământul primar Colegiul Naţional ,,Roman – Vodă”, Roman   Rezumat Din experienţa mea de peste treizeci de ani la catedră, pot spune...

Read more

Studiul tendinte ecoeducationale in lume…

STUDIUL-TENDINȚE ECOEDUCAȚIONALE ÎN LUMEA DE AZI prof. Arjoca Mihaela Maria Colegiul Tehnic ‘’Ion Mincu’’, Timișoara Rezumat: Ecologia dezvoltă comportamente și atitudini corecte, față de mediul înconjurător și formele de viată...

Read more

dezvoltarea competentelor cheie citit sc…

DEZVOLTAREA COMPETENŢELOR CHEIE CITIT - SCRIS  PRIN  DISCIPLINELE DE  STUDIU  DIN  ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR LA FIECARE CLASĂ     Profesor Rodica Stan, Şcoala Viile, jud. Galaţi     Pornind de la citatul "Elevul trebuie învăţat să citească...

Read more

La francophonie aujourd hui

LA FRANCOPHONIE AUJOURD’HUI Elisabeta Gheorghe, Liceul cu Program Sportiv Brăila Enseigner la civilisation ce sera étudier les réalités du monde actuel. Apprendre une langue étrangère «c’est apprendre une culture nouvelle, des...

Read more