Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Model de planificare anuala, calendaristica si detaliata a unei unitati de invatare
Miercuri, 15 Septembrie 2010 15:46

PLANIFICARE ANUALA 

 

 

Clasa .... 

An şcolar ....... 

   

       

Clasa ............... 

Curriculum aplicat: ...... (ex.: T.C. 3 ore + C.D. 1 ore)          

Profesor .....................               

Semestrul.

Unitatea de învăţare (denumire)

Nr. ore

Săptămâna

Observaţii 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                               PLANIFICARE CALENDARISTICĂ (unitatea ...)

 

Clasa .............................

An şcolar .......................

Curriculum aplicat: ....... 

Profesor ........................                                                                                                      

Nr.crt.

Unitatea de învăţare

Competente specifice

Conţinuturi asociate

Nr. ore

Săptămâna

Observaţii

1.

 

1.2 identificarea secvenţelor de dialog, de naraţiune şi de descriere dintr-un mesaj oral, în scopul înţelegerii modului de structurare a acestora

-    structura secvenţelor descriptive, narative şi dialogate;

……………………….

x

y

z

 

 

 

                                                       PLANIFICAREA DETALIATĂ A UNEI UNITĂŢI DE ÎNVĂŢARE

 

Unitatea: ..............................

Clasa ........... / an şcolar.......                                                                                                                                                    

Profesor ...............................

 

Tabelul va fi structurat pe structura: Conţinuturi (detalieri), Competenţe specifice, Activităţi de învăţare, Resurse, Evaluare.

 

 

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 17:04
 

Revista cu ISSN

Biserica, pedagog desavarsit pentru tana…

BISERICA, PEDAGOG DESĂVÂRŞIT PENTRU TÂNĂRUL CONTEMPORAN   prof. Ciprian Nazare Colegiul Tehnic „Traian”, Galaţi Biserica dreptmăritoare, pornind de la porunca Mântuitorului Iisus Hristos, asumă dintotdeauna o responsabilitate învăţătorească. După Învierea Sa, imitând...

Read more

Rolul noilor tehnologii informationale a…

ROLUL NOILOR TEHNOLOGII INFORMAŢIONALE ASUPRA PROCESELOR EDUCAŢIONALE   Prof. Răzvan Diaconu-Popovici   Societatea contemporană a fost caracterizată ca o lume digitală sau o reţea în care noile tehnologii mass-media sunt vectori de dezvoltare socială...

Read more

Sensul onomatopeelor in creatia lirica b…

SENSUL ONOMATOPEELOR ÎN CREAŢIA LIRICĂ BACOVIANĂ   dr. Ştefan Lucian MUREŞANU   Motto: Veacul m-a făcut / Atât de cult, / Încât mă uit / Peste oameni. / Am învăţat atâtea / În timpul...

Read more

Premise si cerinte in formarea personali…

PREMISE ŞI CERINŢE ÎN FORMAREA PERSONALITĂŢII ELEVULUI Prof. înv. primar OLAR CAMELIA-MARIA Şcoala Gimnazială „Dr. Aurel Vlad” Orăştie ...

Read more

Plural of nouns controversial aspects

PLURAL OF NOUNS – CONTROVERSIAL ASPECTS   Prof. Dumitru Maria Magdalena Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși- Pitești               Collective nouns when used in singular can take either a singular form to refer to the whole...

Read more

Jocul de rol

                                      JOCUL DE ROL   Prof. înv. preşcolar Chirilă Andreea Grădiniţa cu PP nr. 24, Botoşani     Jocul reprezintă un ansamblu de acţiuni şi operaţii care, paralel cu destinderea, buna dispoziţie şi bucuria, urmăreşte obiectivele...

Read more

Cabinetul de istorie spatiul desfasurari…

CABINETUL DE ISTORIE, SPAŢIUL DESFĂŞURĂRII ACTIVITĂŢII DIDACTICE ÎN CADRUL ORELOR DE ISTORIE ŞI LOCUL DE PROMOVARE A ISTORIEI ŞCOLARE Mihon Adela-profesor de istorie Şcoala Gimnazială Câmpeni Şcoala Gimnazială Vidra Acest articol evidenţiază...

Read more

Greseli frecvente si corectarea lor la n…

GREŞELI FRECVENTE ȘI CORECTAREA LOR LA NIVEL MORFOSINTACTIC Prof. Gramnea Mimi Colegiul Național „Emil Racoviță” Printre greşelile frecvente făcute de elevii de gimnaziu în corelarea funcțiilor cu anumite cazuri morfologice,...

Read more