Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Model de planificare anuala, calendaristica si detaliata a unei unitati de invatare
Miercuri, 15 Septembrie 2010 15:46

PLANIFICARE ANUALA 

 

 

Clasa .... 

An şcolar ....... 

   

       

Clasa ............... 

Curriculum aplicat: ...... (ex.: T.C. 3 ore + C.D. 1 ore)          

Profesor .....................               

Semestrul.

Unitatea de învăţare (denumire)

Nr. ore

Săptămâna

Observaţii 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                               PLANIFICARE CALENDARISTICĂ (unitatea ...)

 

Clasa .............................

An şcolar .......................

Curriculum aplicat: ....... 

Profesor ........................                                                                                                      

Nr.crt.

Unitatea de învăţare

Competente specifice

Conţinuturi asociate

Nr. ore

Săptămâna

Observaţii

1.

 

1.2 identificarea secvenţelor de dialog, de naraţiune şi de descriere dintr-un mesaj oral, în scopul înţelegerii modului de structurare a acestora

-    structura secvenţelor descriptive, narative şi dialogate;

……………………….

x

y

z

 

 

 

                                                       PLANIFICAREA DETALIATĂ A UNEI UNITĂŢI DE ÎNVĂŢARE

 

Unitatea: ..............................

Clasa ........... / an şcolar.......                                                                                                                                                    

Profesor ...............................

 

Tabelul va fi structurat pe structura: Conţinuturi (detalieri), Competenţe specifice, Activităţi de învăţare, Resurse, Evaluare.

 

 

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 17:04
 

Revista cu ISSN

L’importance de la lecture au primaire

L’IMPORTANCE DE LA LECTURE AU PRIMAIRE Prof. Octavian Horia Minda Şcoala cu clasele I-VIII, Sînandrei, Timiş   L'acquisition de la lecture se fait progressivement, à partir du développement des compétences langagières...

Read more

Motivatia initiativa elevului si atitudi…

MOTIVAȚIA - INIȚIATIVA ELEVULUI  ȘI ATITUDINEA PROFESORULUI   Stan Rodica, Profesor, Viile Galați   Acest articol trage un semnal de alarmă asupra faptului ca niciunul din elevi nu va avea inițiativă dacă nu este modivat...

Read more

Educatia informala

EDUCATIA INFORMALA    Educatia informala se refera la experientele zilnice ce nu sunt planificate sau organizate si conduc catre o invatare informala. Cand aceste ”experinte sunt interpretate de catre cei mai in...

Read more

LicArt 2013 regulament

Clubul Nouă ne pasă! şi Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului  organizează a 12-a ediţie a Festivalului Naţional de Arte pentru Liceeni LicArt 2013 -secţiunile poezie, fotografie şi teatru-   Regulament LicArt   Poezie   La concurs pot participa...

Read more

Baudelaire destinul modernitatii

BAUDELAIRE – DESTINUL MODERNITǍŢII Stanca Șovagǎu profesor de limba francezǎ la Liceul de Arte Vizuale Romulus Ladea, Cluj-Napoca T.S.Eliot: Inventarea unui limbaj nou...

Read more

Proiectele educative scolare si extrasco…

Proiectele educative scolare si extrascolare

Proiectele educative scolare si extrascolare

Read more

Metode de ultima generatie utilizate in …

METODE DE ULTIMĂ GENERAȚIE UTILIZATE ÎN STUDIUL BIOLOGIEI Profesor: Cocoș Alina Magdalena, Școala Gimnazială "ȘT.O.IOSIF", Tecuci Rezumat: "Biologia este ştiinţa vieţii" iar pentru studiul acesteia este necesar să căutăm acele metode...

Read more

Statutul epistemologic al pedagogiei

STATUTUL EPISTEMOLOGIC AL PEDAGOGIEI   Orice stiinta se constituie relativ lent, parcurcand 3-4 faze. Faza prestiintifica se caracterizeaza prin faptul ca fenomenelor care impresioneaza sau uimesc li se dau explicatii mitico-religioase, fiind insotite...

Read more