|
|
Modele de subiecte pentru evaluarea initiala |
Miercuri, 14 Septembrie 2011 00:00 |
Modele de subiecte pentru evaluarea initiala
Pe site-ul oficial al Ministerului Educatiei au fost deja publicate modele de teste pentru evaluarile initiale la care vor fi supusi absolut toti elevii in cursul saptamanilor viitoare. Acestea sunt modele orientative pe baza carora invatatoarele si profesorii de la clase vor trebui sa elaboreze alte teste.
Modelele au fost elaborate de Centrul National de Evaluare si Examinare si sunt insotite de baremele de evaluare si de notare, precum si de precizari referitoare la specificul testelor.
Subiectele publicate nu vor fi cele care vor fi date spre rezolvare elevilor. Cadrele didactice de la clasa vor elabora, la nivelul colectivului de catedra/comisie metodica, alte teste de evaluare initiala avand ca reper modelele postate.
Potrivit unui comunicat al ministerului, pentru disciplinele/modulele de pregatire profesionala la care exista continuitate in planul-cadru, adica pentru cele predate si anul scolar anterior, evaluarea initiala se desfasoara la inceputul semestrului intai, fiind precedata de doua saptamani de recapitulare. In cazul celorlalte discipline, care se afla in primul an de studiu pentru elevi, evaluarea initiala se poate desfasura imediat dupa lectiile introductive.
Rezultatele de la aceste evaluari initiale nu vor fi trecute in catalog: "Rezultatele obtinute in urma evaluarii nu se trec in catalog, se comunica elevilor si parintilor/reprezentantului legal si nu se fac publice. Prin administrarea evaluarii initiale la clasele a II-a - a XII-a/a XIII-a se stabileste un punct de referinta in vederea compararii cu rezultatele Evaluarii Nationale la clasa a VIII-a si a examenului de bacalaureat din anul 2012, precum si cu rezultatele evaluarilor sumative viitoare de la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a, prevazute in Legea Educatiei Nationale nr. 1/2011", se mai precizeaza in comunicatul ministerului.
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
PROIECT DE ACTIVITATE
Profesor propunător: CĂLIN ALEXANDRA RALUCA,
Școala Gimnazială Nr. 96
Este un proiect integrat de activitate didactică, nivel II- grupa mare, menit să ȋi familiarizeze pe preșcolari cu... Read more
PROBLEME GEOGRAFICE
Profesor Miron Steluţa Otilia
Şcoala cu clasele I-VIII Movila miresii, judeţul Brăila
Rezumat: Promovarea interdisciplinarităţii constituie un element definitoriu al progresului cunoaşterii. Copiii nu tebuie educaţi pentru lumea de azi, deoarece... Read more
STUDIU PRIVIND EFICIENŢA FIŞELOR CU CONŢINUT GEOMETRIC PENTRU ÎNSUŞIREA DIFERITELOR NOŢIUNI MATEMATICE
Prof. ȋnv. primar Andrei Alexandra,
Şcoala Gimnazială Nr. 1... Read more
HORTENSIA PAPADAT-BENGESCU
CICLUL HALLIPILOR
Prof. APOSTOL IULIANA – ANDREEA
Şcoala cu clasele I-VIII „Dimitrie Pompeiu” Broscăuţi
Tudor Vianu [1] o consideră pe Hortensia Papadat-Bengescu, alături de Liviu Rebreanu „scriitorul care a exercitat o înrâurire... Read more
MANAGEMENTUL CLASEI DE ELEVI
CONCEPT
Managementul educatiei/pedagogic reprezinta acea stiinta pedagogica, elaborata interdisciplinar, pentru studierea evenimentelor care intervin activitate pedagogica: decizie, organizare, gestiune.
Este si o metodologie de abordare globala-strategica-optima a educatiei, a... Read more
Graficul desfasurarii concursului
pentru acordarea gradatiilor de merit 2014
Vezi graficul desfasurarii concursului pentru acordarea gradatiilor de merit - sesiunea 2014, anexa nr. 1 la metodologie.
Read more
Planificare model pentru cunoasterea mediului invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata... Read more
Dantura impecabila, un lux accesibil
Cand ne gandim la o dantura fara cusur, deja avem in plan multi bani, multa durere si multe hopuri peste care trebuie sa trecem. Nu este... Read more
Colindam colind strabun
CUNOAŞTEREA PROFILULUI PSIHOPEDAGOGIC ŞI FIZIC
AL ŞCOLARULUI MIC
Prof. înv. primar: DOBREA MONICA,
Şcoala Gimnazială „Emil Racoviţă” Oneşti, jud. Bacău
Moto: „Omul îşi poate lua cunoştinţele numai de la om. Aşa, bazinul se…
JOCUL DIDACTIC LA CLASA PREGĂTITOARE
Prof. Înv. Primar, Vladu Ana Nicoleta
Școala Gimnazială Nr. 3 Rovinari
Jocul didactic constituie un mijloc valoros de…
Planificare model pentru religie invatamant special
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata materiale… Ordin privind aprobarea Regulamentului de inspectie a unitatilor de invatamant preuniversitar
Grupuri de lucru evaluari,
examene si concursuri nationale 2015-2016
Vezi apelul pentru selectia cadrelor didactice in grupurile de lucru pentru evaluarile, examenele si concursurile nationale din… FAMILIA, ŞCOALA, COMUNITATEA - PARTENERI IN EDUCAŢIE
Institutor, Olaru Viorica,
Şcoala cu clasele I-VIII ,,Petre P. Carp”, Localitatea Tufeşti, judeţul Brăila
Informarea si formarea părinţilor în ceea ce priveşte şcolaritatea copilului presupune,… „Fiecare zi ne învatã ceva nou.” (Euripides)
Ce mare adevãr! Mai mult de atât, e util si necesar a recunoaste cã fiecare zi ne oferã noi si noi experiente, experiente ce…
PROFESIUNEA DIDACTICĂ
DIN PERSPECTIVĂ EMOŢIONALĂ
Profesor DULCEAC DORINA,
Școala Gimnazială Bălăceana - Suceava
REZUMAT: În contextul societăţii de azi, personalităţile complexe şi dinamice integratoare trebuie să dovedească o permanentă adaptare la schimbările inevitabile,…
|
|