Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Norme privind plata comisiilor de examen concurs pentru ocuparea posturilor didactice
Luni, 01 Octombrie 2012 00:00

   ANEXA Nr. 13
  la metodologie

 

NORME
privind plata comisiilor de examen pentru concursurile pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar

 

   1. Comisia de organizare si desfasurare a concursului

   a) presedinte - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   b)

   -3 membri pentru comisiile de pana la 50 de candidati, fiecare salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei/membru;

   -5 membri pentru comisiile intre 51-100 de candidati, fiecare salarizat cu un tarif de 2-3 lei/candidat;

   -7-11 membri pentru comisiile peste 100 de candidati, fiecare salarizat cu un tarif de 1-2 lei/candidat, dar nu mai mult de 300 lei/membru;

   c) reprezentant al inspectoratului scolar - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   d) informatician/ajutor analist programator/personal al unitatii de invatamant cu competente in utilizarea calculatorului - salarizat cu un tarif de 2-3 lei/candidat, dar nu mai putin de 20 lei si nu mai mult 300 lei;

   e) secretar - salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   f) supraveghetori - 6 ore/zi, fiecare salarizat cu un tarif de 30-50 lei/zi.

2. Comisia de organizare si desfasurare a probei practice/orale sau a inspectiei speciale la clasa in profilul postului

   a) presedinte - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   b) membri - cate 2 profesori, care au dobandit definitivarea in invatamant, cu specializarea in profilul postului/responsabili ai comisiilor metodice cu specializarea in profilul postului/inspectori scolari de specialitate/metodisti ai inspectoratului scolar cu specializarea in profilul postului, pentru 25 de candidati - fiecare salarizat cu un tarif de 4-6 lei/candidat;

   c) secretar - salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei.

   3. Comisia de elaborare a subiectelor, a baremelor de evaluare si de evaluare a lucrarilor scrise si comisia de rezolvare a contestatiilor

   a) presedinte - salarizat cu un tarif de 3-6 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei;

   b) membri - pentru fiecare disciplina de concurs, cate 2 profesori titulari de specialitate din invatamantul preuniversitar avand gradul didactic I sau II/metodisti/inspectori scolari/80 de candidati - fiecare salarizat cu un tarif de 5-7 lei/candidat;

   c) 1-2 informaticieni/ajutori analisti programatori - fiecare salarizat cu un tarif de 1-3 lei/candidat, dar nu mai putin de 10 lei si nu mai mult de 300 lei;

   d) 1-2 secretari - fiecare salarizat cu un tarif de 3-5 lei/candidat, dar nu mai putin de 30 lei si nu mai mult de 300 lei.

   4. Modalitatea de plata

Fondurile pentru plata personalului salarizat din comisiile prevazute la pct. 1-3 vor fi asigurate de unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar care au organizat concurs. Plata persoanelor salarizate se face de catre unitatea de invatamant particular/centrul la care s-a organizat concursul.

Persoanele care fac parte din comisiile prevazute de prezenta metodologie beneficiaza de decontarea cheltuielilor de cazare, transport si diurna, dupa caz, conform legii.

 

   NOTA:

Pentru personalul salarizat aflat in activitate in perioada desfasurarii concursului, participarea la aceste activitati se realizeaza cu conditia recuperarii activitatilor corespunzatoare functiei de baza, din perioada respectiva.


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Adaugă comentariu


Codul de securitate
Actualizează

Revista cu ISSN

Sesiune speciala la examenul de bacalaur…

SESIUNEA SPECIALĂ LA EXAMENUL DE BACALAUREAT PENTRU ELEVII COMPONENŢI AI LOTURILOR OLIMPICE     Colegiul Naţional Pedagogic „Ştefan cel Mare" şi Colegiul Tehnic de Comunicaţii „Nicolae Vasilescu - Karpen" din Bacău vor găzdui, în perioada 19...

Read more

L approche communicative Quelques defini…

L’APPROCHE COMMUNICATIVE. QUELQUES DEFINITIONS   Ilie MINESCU Universitatea de Vest din Timişoara   Le français est une langue vivante; on ne l'enseignera donc pas comme une langue morte. Enseigner le français consiste à apprendre aux...

Read more

Practica studenteasca in constructii

Proiectul "Practica Studentilor Facultãtii de Constructii" a vizat dezvoltarea pregãtirii profesionale a studentilor, fiind realizat ca parteneriat între Universitatea Tehnicã din Cluj-Napoca, Facultatea de Constructii si Instalatii - Catedra de...

Read more

Comment aider les eleves a developper un…

COMMENT AIDER LES ÉLÈVES À DÉVELOPPER UNE COMPÉTENCE COMMUNICATIVE?   Profesor: Popescu Mihaela Colegiul ,,Gheorghe Tătărescu” Rovinari   Le présent article a pour objectif principal de présenter quelque considérations méthodologiques sur le développment de la...

Read more

Horoscopul carierei si banilor pentru lu…

Horoscopul carierei si banilor pentru luna decembrie 2015 Afla horoscopul carierei si banilor pentru luna decembrie 2015 pentru toate zodiile. Un articol detaliat cu previziunile pentru toate zodiile pentru...

Read more

Dezvoltare personala proiect de dezvolta…

DEZVOLTARE PERSONALĂ – PROIECT DE ACTIVITATE INTEGRATĂ Prof. înv. primar Lupşac Mariana Liceul Tehnologic „Ion Podaru” Ovidiu   DATA: UNITATEA DE ÎNVĂŢĂMÂNT: Liceul Tehnologic „Ion Podaru” Ovidiu CLASA: I B PROFESOR ÎNVĂŢĂMÂNT PRIMAR: Lupşac Mariana ARIA CURRICULARĂ:...

Read more

PERSONALITATEA MANAGERULUI SCOLAR

PERSONALITATEA MANAGERULUI ŞCOLAR prof. Ciucã Cristina Şcoala cu clasele I – VIII Bâsca – Chiojdului, Com. Chiojdu, Jud. Buzãu În ultimii ani, se fac din ce...

Read more

Perfectionare

CALENDARUL DE DESFĂŞURARE A ACTIVITĂŢILOR DE PERFECŢIONARE PRIN DEFINITIVARE ÎN ÎNVĂŢĂMÂNT ŞI GRADE DIDACTICE ÎN ANUL ŞCOLAR 2010-2011 (conform OM 5720/20.10.2009 privind metodologia formării continue a personalului didactic din învăţământul...

Read more