|
|
Planificare model pentru educatie plastica invatamant primar |
Luni, 01 Aprilie 2013 23:16 |
Planificare model pentru educatie plastica invatamant primar
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru invatamantul primar, disciplina educatie plastica: clasa I, clasa a II-a, clasa a III-a, clasa a IV-a.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
ŞCOALA ŞI PRIETENII, SURSE DE SUPORT SOCIAL PENTRU COPIL
Psih. Pop Petronica
Profesor consilier şcolar/CJRAE Cluj
Rezumat
Este bine ştiut cine este un „mare consumator de... Read more
2 tabere de limba engleza in Anglia,
oferite gratuit la concursul national de engleza
Mirunette Language Competition!
Mirunette International Education a dat startul concursului national de limba engleza Mirunette Language Competition, editia... Read more
INSTRUIREA ASISTATÃ DE CALCULATOR
prof. Adriana Verbinschi
Colegiul National Octav Onicescu Bucuresti
Sistemul IAC (Instruire Asistatã de Calculator) este un mediu integrat hardware-software destinat interactiunii dintre posesorii unui sistem de cunostinte si destinatarii... Read more
GLANDA PINEALĂ ȘI ’’AL TREILEA OCHI’’. SECRETE ALE OMENIRII
Prof. Arjoca Mihaela
Maria Colegiul tehnic ‘’Ion Mincu” Timișoara
Rezumat: Glanda pineală reprezintă încă o necunoscută pentru... Read more
Fişă psihopedagogică
Vă prezentăm un model de fişă psiho-pedagogică, însă acest model va fi completat doar pentru elevii care au fost implicaţi in acte de violenţă si are valoare numai în... Read more
PERSONALITĂŢI REPREZENTATIVE ALE LITERATURII FRANCEZE
prof. Drăgian Ana-Elena
Colegiul Tehnic ,,Constantin Brâncuşi’’ Oradea
Romantismul francez este marcat prin sciitori precum Chateaubriand, Lamartine, Musset, Vigny, dar cel mai mare... Read more
TEHNICI DE DISCUtIE
CARE CONTRIBUIE LA DEZVOLTAREA GÂNDIRII CRITICE
Dimitriu Alina, profesor de geografie
Grup Şcolar Tehnic Drãgãnesti-Vlasca, Teleorman
În acest articol voi prezenta douã tehnici de dezvoltare a gândirii critice: investigatia... Read more
ECHILIBRUL PSIHOSOMATIC ÎN VIAŢA COTIDIANĂ
Mureşan-Chira Gabriel
Prof. Educator CRDEII, Cluj-Napoca
Tentaţiile lumii contemporane pot destabiliza echilibrul psihosomatic al unui individ în aşa fel încât defazarea triadei corp-... Read more
CAPITOLUL II
Inspectia unitatilor de invatamant preuniversitar
SECTIUNEA a 6-a
Inspectia tematica. Scop, obiective, tipuri, etape
Art. 46. -
Obiectul principal al inspectiei tematice il reprezinta o secventa particulara/un aspect a/al activitatii…
CONTRACT COLECTIV DE MUNCA UNIC
LA NIVEL DE SECTOR DE ACTIVITATE
INVATAMANT PREUNIVERSITAR
A fost semnat Contractul Colectiv de Munca unic la nivel de sector de activitate invatamant preuniversitar, negociat si semnat…
EDUCAȚIE FĂRĂ FRONTIERE
RELAȚIA GRĂDINIȚĂ-ȘCOALĂ-FAMILIE-SOCIETATE
Prof. înv. preșc. State-Titirișcă Alexandra,
Grădinița P.P. Piticot, Slobozia, Ialomița
Dezideratul învățământului preșcolar este de a oferi sprijin competent pentru dezvoltarea armonioasă în plan…
TEHNICI DE PREDAREA COMUNICĂRII ORALE ÎN LIMBA ENGLEZĂ
Prof. Manda Simona-Cristina
Liceul Constantin Brancoveanu, Horezu
Articolul este adresat cadrelor didactice care predau limbi moderne, mai exact limba engleză și are…
CARMEN SYLVA - ASPECTE DIN ACTIVITATEA LITERARĂ
Prof. Mihaela Melinte,
Colegiul Tehnic „Traian Vuia” Galaţi
Regina Elisabeta a României este considerată drept una dintre… METAMORFOZELE „LOGICII” LUI TITU MAIORESCU
Prof. drd. GABRIELA IONESCU
Colegiul Tehnic Nr. 2, Târgu-Jiu, jud. Gorj
Rezumat: Manualul de Logică elaborat de Titu Maiorescu a contribuit substanţial la înfiinţarea şcolii româneşti de filosofie…
Ministerul Educaţiei premiază olimpicii români
Ministerul Educaţiei premiază olimpicii români medaliaţi la concursurile şcolare internaţionale (miercuri, 14 noiembrie, Palatul Victoria, ora 13.30).
Programul "Scoala dupa scoala", denumit Programul SDS, este un program complementar programului scolar obligatoriu, care ofera oportunitati de invatare formala si nonformală pentru consolidarea competentelor, invatare remediala si accelerare a… ASPECTE METODICE ALE PREDĂRII ISTORIEI ÎN CICLUL PRIMAR
Radu Emilia Rodica, învăţător
Şcoala cu Clasele I-VIII Nr. 19 „Avram Iancu” Timişoara
„Puneţi copiii în faţa monumentelor în care este…
|
|