Planificare model pentru istorie gimnaziu |
Vineri, 03 Mai 2013 20:05 |
Planificare model pentru istorie gimnaziu
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru invatamantul gimnazial, disciplina istorie: clasa a V-a, clasa a VI-a, clasa a VII-a, clasa a VIII-a.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
DEPEIZAREA EGOULUI ÎN ROMANUL SUPERREALIST
de Ştefan Lucian MUREŞANU
Cuvinte cheie: superrealism, romancier, privaţiuni, mafie, drogat, aurolac, egoul, fiind, cerc strâmt, teluric, energii, cosmic, stigmat, real.
Romanul superrealist este creaţia literară... Read more
L’ÉTUDE DE LA LITTÉRATURE DANS L’ENSEIGNEMENT SECONDAIRE EN ROUMANIE
SILVIA NICOLETA BALTĂ
Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti
L’enseignement de la littérature dans le système d’enseignement secondaire roumain devrait être mis... Read more
Educatie, interdependenta si solidaritate
intr-o lume in schimbare
Introducere
Al doilea Congres European despre Educatia globala: Educatie, interdependenta si solidaritate intr-o lume in schimbare a fost organizat de Centrul Nord-Sud al Consiliului Europei (NSC) in parteneriat cu Global Education Network Europe (GENE) și CONCORD Europe, in cooperare... Read more
DESTINUL ADAMIC ÎN SPIRITUALITATEA ROMÂNEASCĂ
Prof. Maghiar Adina
S08 „Arany Janos”, Salonta
Articolul de faţă evidenţiază existenţa unei corespondenţe între structura agrară a neamului românesc şi originile adamice ale civilizaţiilor. În sufletul românesc... Read more
MUZICALITATEA SONETELOR LUI VASILE VOICULESCU
Prof. Simona Crainic
Liceul de Arte Plastice, Timişoara
O analiză a modalităţii în care se realizează muzicalitatea sonetelor lui V.Voiculescu în ciuda rigorilor impuse de forma fixă de... Read more
ANEXA Nr. 9
la metodologie
PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar
Disciplinele: Arte plastice, decorative, ambientale, Arhitectura, Design... Read more
EDUCAŢIA RELIGIOASĂ - DIMENSIUNE SPECIALĂ A EDUCAŢIEI GENERALE
Prof. Pătrăşcanu Melania Emanuela,
Colegiul Naţional Al.I.Cuza, Focşani
"Dacă dezvoltăm numai forţele fizice ale unui copil, facem dintr-însul un atlet sau un... Read more
ACTIVITATEA NR. 1
CERCETĂŞIA ESTE ALTFEL! ESTE UN MOD DE VIAŢĂ!
Program Şcoala Altfel - Activităţi
1. Grupa de vârstă: tineriiii din clasele IX-XII
2. Ariile de dezvoltare: fizic, intelectual, caracter, emoţional, social, spiritual
3. ... Read more
ANEXA Nr. 2
la metodologie
Nr. ................/......................
Cerere de inscriere la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate
Se certifica exactitatea datelor.
Presedintele comisiei de organizare si desfasurare
a concursului
.........................................
(numele si prenumele)
Viza…
PROGRAMA ŞCOLARĂ ORGANIZATĂ MODULAR
Pro. Înv. Primar Vladu Ana Nicoleta
Şcoala Gimnazială Nr. 3 Rovinari
În contextual noii reforme curriculare din România, intentionată ca o reforma care să răspundă nevoilor de…
MATEMATICA – OBIECT DE STUDIU ŞI COMPETENŢĂ CHEIE
Prof. Badea Brigitte,
Colegiul Tehnic Ion Mincu, Timişoara, jud. Timiş
Competenţa matematică este una dintre cele opt competenţe-cheie stabilite de Parlamentul European…
THE CRITICAL PERIOD IN LANGUAGE LEARNING
Prof. Chirilă Ana-Maria
Şcoala Gimnazială ,,Iustin Pîrvu’’ Poiana Teiului
The critical period hypothesis states that there is a period of life (between birth and puberty)…
COMUNICAREA DIDACTICĂ
prof. înv. primar Răvășel Oana – Cătălina,
Școala Gimnazială Dobrun
Comunicarea a fost definită ca o formă particulară a relaţiei de schimb între două sau mai multe persoane, două sau…
STUDIU PRIVIND IMPLICAREA PĂRINȚILOR
ÎN ACTIVITĂȚILE EXTRACURRICULARE
Prof. înv. primar, Vâneață Gabriela
Şcoala Gimnazială Sf. Nicolae Tg-Jiu, Gorj
Părinții asteaptă prea…
DEZVOLTAREA CREATIVITĂŢII PRIN ACTIVITĂŢILE INTEGRATE
Înv. Marc Aurica
Școala Gimnazială Cîmpeni
Predarea integrată a cunoştinţelor este considerată o metoda, o strategie modernă,… CADRUL DIDACTIC ÎN ȘCOALA MODERNĂ
Prof. Coman Valentina
Liceul Tehnologic Constantin Brâncuși, Pitești
Rezumat: Articolul îşi propune evidențierea rolurilor pe care cadrul didactic trebuie să le ia în considerare în contextul școlii… Idei din Țara lui Andrei 2014
A început Idei din Țara lui Andrei 2014, competiția ideilor cu ceva în plus. Idei din Țara lui Andrei este o competiție de proiecte sustenabile…
|