|
|
Planificare model pentru istorie gimnaziu |
Vineri, 03 Mai 2013 20:05 |
Planificare model pentru istorie gimnaziu
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata model de planificare pentru invatamantul gimnazial, disciplina istorie: clasa a V-a, clasa a VI-a, clasa a VII-a, clasa a VIII-a.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
STUDIU DE SPECIALITATE
SCURT ISTORIC AL ALGEBREI LINIARE
Prof. Stancu Magdalena Ioana
Liceul Voievodul Mircea Târgovişte
Algebra liniară este ramura matematicii care studiază vectorii, spaţiile vectoriale (numite... Read more
MODALITĂȚI DE INTEGRARE A OPȚIONALULUI
EDUCAȚIE PENTRU SĂNĂTATE
ÎN CADRUL ORELOR DE BIOLOGIE
Prof. Cosma Camelia
Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău
Educaţia şcolară urmăreşte prin întregul ei proces anumite finalităţi,... Read more
COMUNICAREA ŞCOALĂ-FAMILIE-COMUNITATE, ÎN CONTEXTUL DESCENTRALIZĂRII SISTEMULUI DE ÎNVĂŢĂMÂNT
prof. istorie Luminiţa Simona Feşnic
Liceul Teoretic “Onisifor Ghibu”, Oradea
Scopul acestui articol este sublinierea unor probleme ce marchează mult “trâmbiţata” descentralizare a sistemului... Read more
APTITUDINILE
Potrivit manualelor de psihologie, prin aptitudine intelegem o serie de „realitati” psihice si chiar psihofiziologice, cum ar fi predispozitiile sau capacitatile.
In sensul larg, aptitudinea reprezinta o expresie a potentialului adaptativ... Read more
Evaluarea Nationala 2013
Limba si literatura romana subiect si barem
Vezi subiectul si baremul de evaluare si de notare / corectare de la prima proba de Evaluarea Nationala pentru clasa a VIII-a pentru... Read more
FRUMOSUL – FENOMEN ESTETIC DE BAZÃ
ŞI CATEGORIE CENTRALÃ A ESTETICII
prof. Lazar Mihaiela
Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu
Frumosul reprezintã un fenomen complex deosebit de fluid si prin urmare greu... Read more
STUDIU DE CAZ: IMIGRANŢII DIN ITALIA
Profesor Manole Irina
Liceul Teoretic „Miron Costin” Paşcani, judeţul Iaşi
Rezumat: Imigranţii sunt o parte componentă a fenomenului migraţional, ei reprezintă forţa activă care stimulează creşterea economică,... Read more
UTILIZAREA INSTRUMENTULUI FISHBONE ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ
Profesor Bușcă Laura
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Instrumentul Fishbone permite realizarea de resurse educaționale interactive. În... Read more
FEATURES OF A GOOD TEST
Prof. Teclu Adriana
Liceul Teoretic “Emil Racoviţă” Galaţi
Evaluation of the students’ achievements is a very important part of the teaching process for the… MECANISME DE ASIGURARE A CALITATII LA NIVELUL SCOLII
La nivelul fiecarei organizatii furnizoare de educatie din Romania se infiinteaza Comisia pentru evaluarea si asigurarea calitatii.
Organizatia furnizoare de educatie elaboreaza si adopta…
DIRECTOR, MANAGER, LIDER…
Profesor Elena Marica
Şcoala Gimnazială Pietrari-Dâmboviţa
Articolul evidenţiază modul cum managerii pot influenţa performanţele unităţilor pe care le conduc, prin implicarea responsabilă a tuturor angajaţilor şi transformarea…
TIPARE ALE FANTASTICULUI ELIADESC
Prof. Iorga Violeta
Şcoala 16 ,,Nicolae Bãlcescu”, Galati
Existã o legãturã foarte puternicã între cercetãtorul si scriitorul Eliade. Aceastã legãturã devine vizibilã mai ales la nivelul prozei de… In 2011, Bac-ul se da in iunie
Pentru anul scolar 2010-2011, oficialii din Educatie au programat probele orale pentru Bacalaureat in luna iunie, si nu in februarie asa cum s-a desfasurat…
COLABORAREA ŞCOALĂ-FAMILIE - CHEIA SPRE SUCCES
Prof. înv. primar: Tica Ionela Georgiana
Scoala Gimnaziala ”Iosif Catrinescu”
Rezumat: Părinţii trebuie să cunoască, să devină conştienţi de influenţa pe care o exercită… Educatie ecologica si de protectie a mediului
Caietul elevului
Clasele I-IV
- un material finantat de Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului prin Ordin de Ministru nr. 2730/03.12.2007
Disciplina optionala “Educatie ecologica si de protectie…
PROIECTUL
METODĂ DE ÎNVĂŢARE ŞI EVALUARE
Ciobănescu Petruţa, profesor
Gr. Şc. Industrial Construcţii de Maşini Nr. 2, Craiova
Rezumat:
În acest articol voi prezenta câteva repere teoretice despre o metodă alternativă de invăţare/ evaluare-…
ÎNVÃŢAREA CREATIVÃ
Învãtãtor: CIORBÃ RAMONA NICOLETA
Şcoala cu clasele I-IV Popeni – Cãiuti, Judetul Bacãu
Întelegerea naturii factorilor generali de creativitate are dublã valoare practicã pentru actiunile de stimulare a potentialului creativ:…
|
|