Planificare model pentru religie invatamant gimnazial |
Joi, 16 Mai 2013 17:47 |
Planificare model pentru religie invatamant gimnazial
Incepand cu anul scolar 2011-2012, Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului a oferit pentru prima data tuturor cadrelor didactice modele de planificari calendaristice. Iata materiale informative pentru disciplina religie la clasele gimnaziale, V-VIII, cult ortodox, reformat, unitarian, sectia maghiara, religie ortodoxa rit vechi.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Vineri, 24 Mai 2013 16:50 |
|
FAMILIA, ŞCOALA, COMUNITATEA - PARTENERI IN EDUCAŢIE
Institutor, Olaru Viorica,
Şcoala cu clasele I-VIII ,,Petre P. Carp”, Localitatea Tufeşti, judeţul Brăila
Informarea si formarea părinţilor în ceea ce priveşte şcolaritatea copilului presupune,... Read more
Partea I
Abordarea SciFiEd
Sumar executiv al Raportului Transnaţional de cercetare şi Rezumat al abordărilor şi metodelor sugerate
Raportul prezintă rezultatele cercetării de birou (de desk) - un sondaj bibliografic în cadrul fiecărei... Read more
LITERATURA MAGHIARÃ
ÎN CONTEXTUL LITERATURII EUROPENE
JOKAI MOR - “OMUL DE AUR”
Prof. Rainea Adela Roxana
Şcoala cu cls. I-VIII, Cherechiu, Bihor
REZUMAT
Mor a fost avocat. Îl cunoaste în facultate... Read more
ROMANTISMUL MUZICAL CEH
Profesor Lazar Mihaiela
Liceul de Artã „Ioan Sima” Zalãu
Multã vreme cultura muzicalã cehã a fost, în Baroc si Clasicism, o parte reprezentativã a celei austro-germane.... Read more
REGULAMENT DE ORGANIZARE A ACTIVITĂȚILOR
CUPRINSE ÎN CALENDARUL ACTIVITĂȚILOR EDUCATIVE, ȘCOLARE ȘI EXTRAȘCOLARE
În plan european, iniţiativa promovării activităţii educative extraşcolare aparţine Consiliului Europei, prin Comitetul de Miniştri, care şi-a concretizat demersurile... Read more
DEPEIZAREA EGOULUI ÎN ROMANUL SUPERREALIST
de Ştefan Lucian MUREŞANU
Cuvinte cheie: superrealism, romancier, privaţiuni, mafie, drogat, aurolac, egoul, fiind, cerc strâmt, teluric, energii, cosmic, stigmat, real.
Romanul superrealist este creaţia literară... Read more
IMPORTANȚA TERAPIEI PRIN JOC PENTRU ELEVUL CU DEFICIENȚĂ MINTALĂ
Prof. Psihopedagog Martinconi Noemi,
Centrul de Resurse şi Asistenţă Educaţională "Speranţa" Timişoara, Jud. Timiş
Lumea contemporană este tot mai dinamică, influenţând politicul, economicul, socialul.... Read more
Lecturi obligatorii pentru clasa a V-a
Literatura română
Ion Agârbiceanu
Nepoata lui moş Mitruţ
Vasile Alecsandri
Ostaşii noştri
Dimitrie Bolintineanu
Legende istorice
Ion Al. Brătescu-Voineşti
Întuneric şi lumină
I. L. Caragiale
Momente şi schiţe
Ion Creangă
Poveşti, povestiri, amintiri
B. Şt. Delavrancea
Neghiniţă
Petre Dulfu
Poveştile lui... Read more
Mobilitatea personalului didactic in anul scolar 2013-2014
Vezi Metodologia - cadru privind mobilitatea personalului didactic din invatamantul preuniversitar in anul scolar 2013-2014, anexa la OMECTS 6239/14.11.2012.
ŢIE CÂT ÎŢI PASĀ DE ŞCOALĀ?
Institutoare Teodora Pereni Nacov
Liceul Teoretic ”J. L. Calderon” Timişoara
Nouā, da, ne pasā de şcoalā.
Cât? Sā vedem: am fost copii, elevi… FORME ALE EDUCATIEI
In functie de gradul de organizare si de oficializare al formelor educatiei putem delimita trei mari categorii:
- educatia formala (oficiala),
- educatia non-formala (extrascolara),
- educatia informala (spontana).
CREATIVITATEA LA ELEVI
Prof. Bota Maria Gabriela
Liceul Teoretic “Ioan Buteanu” Șomcuta Mare
Prin creativitate se înțelege capacitatea sau aptitudinea de a realiza ceva nou, original. Actul creator este însă un proces de…
STRATEGII DIDACTICE MODERNE DE STIMULARE A CREATIVITÃŢII ELEVILOR ÎN CADRUL ORELOR DE LIMBA ŞI LITERATURA ROMÂNÃ
Institutor Anton Simona Marinela
Şcoala cu clasele I-VIII nr.2 Vorniceni, Judetul Botosani
Având în vedere…
RELAȚIA PROFESOR-ELEV
Andone Crenguța - profesor
Colegiul Tehnic de Transporturi Brașov
Rezumat: Articolul “Relația profesor-elev” pornește de la cunoscuta afirmație a lui Ion Creangă, ce are drept idee meseria de dăscăl. M-am… LITERATURA PENTRU COPII
Prof. Octavian Horia Minda
Şcoala cu clasele I-VIII Sânandrei, jud. Timiş
Literatura pentru copii îi introduce pe elevi într-un alt univers, cel al ficţiunii. Cărţile pentru copii sunt obiecte culturale… ATITUDINI ŞI BULLYING
Mureşan - Chira Gabriel
Prof. educator CRDEII, Cluj-Napoca
Problematica bullying-ului se concentrează în speţă pe problematica din mediile şcolare neexcluzând şi alte medii cum sunt cele…
INVENTAREA ȘI DEZVOLTAREA FOTOGRAFIEI
prof. Mihaela Butoi
Colegiul Tehnic “Petru Poni”, Onești
Fotografia a devenit astăzi unul dintre cele mai accesibile și pasionante mijloace de cunoaștere…
|