|
|
Portofoliul responsabilului cu formarea continua RFC |
Duminică, 21 Noiembrie 2010 15:47 |
Portofoliul responsabilului cu formarea continuă (RFC)
din unităţile şcolare
- Legea nr. 128/1997 privind Statutul personalului didactic cu modificările şi completările ulterioare, Legea învăţământului nr. 84/1995, O.M. nr. 5720/2009 privind Metodologia formării continue a personalului didactic din învăţământul preuniversitar.
- Chestionare privind analiza de nevoi a cadrelor didactice şi didactice auxiliare în domeniul formării continue, interpretarea chestionarelor, măsurile de ameliorare şi creşterea calităţii activităţii.
- Oferta de formare continuă a Casei Corpului Didactic pentru anul şcolar în curs.
- Adresele Inspectoratului Şcolar şi ale Casei Corpului Didactic privind activitatea de formare.
- Baza de date care să cuprindă cadrele didactice înscrise într-o formă de perfecţionare, examene pentru definitivare în învăţământ şi grade didactice.
- Site-urile necesare accesului la informaţii (Internet).
- Programarea activităţilor de formare continuă la nivelul unităţii de învăţământ (catedre/comisii metodice, cercuri pedagogice, mese rotunde, reuniuni, sesiuni de comunicări).
- Evidenţa participării cadrelor didactice la alte forme de dezvoltare profesională: burse, stagii la nivel naţional/internaţional, cursuri postuniversitare, masterate, doctorate, proiecte naţionale/internaţionale.
- Lista cadrelor didactice care au calitatea de formatori, metodişti ISJ, experţi în problematica formării.
- Rapoartele/informările periodice întocmite la solicitarea conducerii unităţii, inspectorului responsabil cu dezvoltarea profesională.
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 18:51 |
|
PROIECT EDUCAŢIONAL ,,VREAU SĂ FIU STUDENT”
Prof. drd. Simion Rozaura
Liceul Pedagogic Regele Ferdinand
Rezumatul lucrării
Odată ajuns la vârsta majoratului, fiecare elev se gândeşte la viitorul său, încercând să facă alegerea optimă.... Read more
ESSAY TYPES
Profesor Bold Corina
C.N. Zinca Golescu Pitești
Essays are common in elementary, middle, high school and college, and you may even need to write essays in the business... Read more
PROFESORUL - PRINCIPALUL AGENT EDUCAŢIONAL
ÎN REALIZAREA ÎNVĂŢĂMÂNTULUI DE CALITATE
Profesor Constantinescu Rozica
Liceul Tehnologic Economic ”Elina Matei Basarab” Rm. Sărat
Motto: A fi împreună este un început. A rămâne... Read more
Ordin privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a inspectoratelor scolare
Read more
POUR UNE DÉFINITION DES DOCUMENTS AUTHENTIQUES
Prof. Chenaru Cristina,
Şcoala Gimnazială „P. H. Zangopol” Buzău
Résumé: L’article contient plusieurs définitions données pour les documents authentiques, des informations concernant les fonctions pédagogiques des... Read more
LUCRAREA PRACTICĂ LA EDUCAȚIE TEHNOLOGICĂ,
ÎNTRE CLASIC ȘI MODERN
Profesor Ioana – Camelia Suciu
Școala Gimnazială “Octavian Goga” Cluj–Napoca
Lucrarea se dorește a fi o pledoarie pentru utilizarea lucrărilor practice... Read more
FORMELE GENERALE ALE EDUCAŢIEI
Educator Stan Luminiţa-Simona
Grădiniţa cu program normal Bălăbăneşti, Galaţi
Formele generale ale educaţiei reprezintă ansamblul acţiunilor şi al influenţelor pedagogice desfăşurate, succesiv sau simultan, în cadrul activităţii de formare-dezvoltare... Read more
MANAGEMENTUL PRIN OBIECTIVE
Prof. ec. Gr.I. Cîrcotă Roxana
Liceul Tehnologic de Marină Galați
Rezumat
Managementul prin obiective reprezintă cel mai larg utilizat sistem de planificare, luare de decizii şi control.
Pentru ca managementul prin obiectve... Read more
Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului și Sportului
FORMULAR DE APLICAŢIE
pentru proiectele ce vor fi cuprinse în Calendarul Activităţilor Educative 2011
Proiectele se transmit prin poștă/curier de ISJ/ISMB, într-un singur pachet, până la… ESEUL ŞCOLAR ÎNTRE INTENŢIE ŞI REALIZARE
Prof. Cristina Lorincz
Colegiul Tehnic Iosif Şilimon, Braşov
Articolul de faţă are în centru problematica eseului şi după un scurt istoric aduce în prim plan confuziile care… CREȘTEREA GRADULUI DE ADAPTABILITATE ȘCOLARĂ A ELEVILOR CU DIZABILITĂȚI COGNITIVE PRIN TERAPIE MODULARĂ
Prof. educator Mureșan- Chira Gabriel
Școala Gimnazială Specială Centru de Resurse
și Documentare privind Educația Incluzivă/ Integrată,… THE ROLE OF LEARNING STRATEGIES IN SLA.
TEACHING OUR STUDENTS HOW TO LEARN
Profesor: Elisabeta Maxim
Școala Gimnazială “Ștefan cel Mare” Botoşani
“Learning strategies are the conscious thoughts and… CONDIŢII EXTERNE ALE ÎNVĂŢĂRII ŞCOLARE
Prof. Dinu Maria
Şcoala cu clasele I-VIII, Bâlta, Dolj
Învăţarea şcolară, acest proces de receptare şi asimilare de informaţii şi de influenţe educative, dar şi procesul de…
Subiecte definitivat 2012
Afla care au fost subiectele de la examenul national de acordare a definitivarii in invatamant 2012.
O fiică a Sebeşului de Sus, doctor în ştiinţe medicale pe meridianele lumii: LUCIANA STĂNILĂ
„Mulţi sebeşeni poartă numele Stănilă şi Bădilă! Sunt răspândiţi prin ţară, dar de te străduieşti, îi…
DE CE EDUCAȚIA?
Profesor gr.did.I Alina Elena Turcescu
Colegiul Național ”Ion C. Brătianu” Pitești
Cel mai mare dușman al nostru suntem noi. Când ceva…
Metodologia de organizare a evaluarii elevilor - clasa a VI-a
Vezi Ordin nr. 5910/28.09.2012 privind aprobarea Metodologiei de organizare a evaluării elevilor la finalul clasei a VI-a.
|
|