Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Proba practica la concursul de ocuparea posturilor didactice limbi straine
Sâmbătă, 15 Septembrie 2012 00:00

ANEXA Nr. 5
  la metodologie

 

PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar cu clase speciale - Limbi straine cu program intensiv si bilingv sau in unitati de invatamant particular din invatamantul preuniversitar avand clase/grupe cu predare in alta limba decat aceea in care candidatii si-au efectuat studiile

 

   I. Pentru predarea limbii moderne la clasele cu profil intensiv si bilingv sau a limbii materne, proba practica/orala consta in:

   1. Un interviu in limba de predare pentru care se organizeaza aceasta proba, care sa reflecte competentele de receptare si comunicare ale candidatului in limba respectiva, cel putin la nivelul C1 din Cadrul european comun de referinta pentru limbi (CECRL) ....................................................................................................................................................................................... 4p.

 2. Un proiect didactic, pe o tema propusa de comisie, specifica programei scolare a claselor la care va preda candidatul. Candidatul argumenteaza ca obiectivele propuse, strategiile si tehnicile de predare/invatare abordate justifica alegerea materialelor auxiliare/a manualelor scolare pe care le utilizeaza in desfasurarea lectiei .................................................................................. 5p.

Se acorda 1 p. din oficiu.

   II. Pentru predarea disciplinelor nonlingvistice din aria curriculara "Om si societate" in alta limba decat aceea in care candidatii si-au efectuat studiile:

   1. Un interviu in limba de circulatie internationala/limba materna pentru care se organizeaza aceasta proba, care sa reflecte competentele de comunicare ale candidatului, cel putin la nivelul B1 din CECRL ....................................................................... 4p.

   2. Capacitatea de a utiliza limbajul de specialitate scris si oral pentru disciplina care urmeaza sa fie predata in limba de circulatie internationala/limba materna ......................................................................................................................................... 5p.

Se acorda 1 p. din oficiu.

   III. Pentru predarea disciplinelor nonlingvistice din celelalte arii curriculare in alta limba decat aceea in care candidatii si-au efectuat studiile:

   1. Un interviu in limba de circulatie internationala/limba materna pentru care se organizeaza aceasta proba, care sa reflecte competentele de comunicare ale candidatului, cel putin la nivelul A2 din CECRL ....................................................................... 4p.

   2. Capacitatea de a utiliza limbajul de specialitate scris si oral pentru disciplina care urmeaza sa fie predata in limba de circulatie internationala/limba materna .......................................................................................................................................... 5p.

Se acorda 1 p. din oficiu.

 

   NOTE:

Proba practica este evaluata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul probei practice se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.

Rezultatul probei orale eliminatorii de cunoastere a limbii in care urmeaza sa se faca predarea se consemneaza prin "admis" sau "respins".

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Revista cu ISSN

Modele de cereri miscarea cadrelor didac…

Modele de cereri – mişcarea cadrelor didactice 2011-2012    Acord pentru detaşare în interesul învăţământului în anul şcolar 2011-2012    Cerere de detaşare la cerere prin concurs specific   Cerere de înscriere la concursul de ocupare...

Read more

Profesorul un pygmalion fauitor de minti

PROFESORUL, UN PYGMALION FĂURITOR DE MINȚI Profesor Marincaș Marinela Adriana, Colegiul Național „Horea, Cloșca și Crișan” Motto: „Un profesor este asemeni unei lumânări. El se mistuie pe sine pentru...

Read more

Istoria studiilor despre articol

ISTORIA STUDIILOR DESPRE ARTICOL   Didin Florentina Gabriela Şcoala gimnazială Nr. 1 Vulpeşti, Argeş   Articolul este partea de vorbire flexibilă cu rol de cuvânt ajutător care însoţeşte un substantiv, arătând măsura în care obiectul...

Read more

La protection de l environnement est not…

LA PROTECTION DE L’ENVIRONNEMENT EST NOTRE RESPONSABILITÉ A TOUS                                                           Prof. Mira Magdalena                                                     Liceul Tehn. Constantin Brâncuşi, Piteşti   « C'est une triste chose de songer que la nature parle et que le genre humain...

Read more

Advantages of teaching english through p…

ADVANTAGES OF TEACHING ENGLISH THROUGH PROJECTS   Sorina Mirela Lungu - profesor Colegiul Tehnic Reșița   The article concentrates on the positive aspects of teaching English in a more natural way, through projects. By applying...

Read more

Importanta cunoasterii modelelor explica…

IMPORTANŢA CUNOAŞTERII MODELELOR EXPLICATIV-INTERPRETATIVE ALE CULTURII PENTRU PREVENIREA ŞOCULUI CULTURAL Prof. înv. primar Anca Pasca Şcoala Gimnazială Ghimbav În general dezvoltarea...

Read more

Despre problemele elevilor care ne creea…

DESPRE PROBLEMELE ELEVILOR CARE NE CREEAZĂ PROBLEME   Silvia Brănescu, Profesor de Limba si literatura română Şcoala cu Clasele I-VIII Mintiu Gherlii, Cluj   Într-un ziar apărea cu ceva timp în urmă un articol care...

Read more

Fisa psihopedagogica a elevului acte de …

Fişă psihopedagogică   Vă prezentăm un model de fişă psiho-pedagogică, însă acest model va fi completat doar pentru elevii care au fost implicaţi in acte de violenţă si are valoare numai în...

Read more