Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Proba practica la concursul pentru ocuparea posturilor didactice instruire practica activitati de preprofesionalizare maistri instructori
Miercuri, 19 Septembrie 2012 00:00

   ANEXA Nr. 7
  la metodologie

 

PROBA PRACTICA
din cadrul concursului pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate in unitatile de invatamant particular din invatamantul preuniversitar

Disciplinele Instruire practica, Activitati de preprofesionalizare - maistri instructori

 

   1. Proba practica se sustine in cabinete, ateliere, laboratoare de specialitate, sali de demonstratie din unitatile de invatamant, stabilite de comisia de examinare, sub supravegherea permanenta a membrilor acesteia.

 2. Proba practica consta in executarea unei/unui lucrari/produs/serviciu/tehnici de ingrijire - conform profilului postului.

   3. Subiectele pentru proba practica se elaboreaza de comisia de examinare a fiecarui centru de examen, in ziua examenului.

   4. Durata probei practice variaza intre 30 si 180 de minute pentru fiecare candidat, in functie de complexitatea lucrarii.

   5. Evaluarea probei practice se realizeaza pe baza unei fise de observatii elaborate de comisia de examinare.

   6. Fisa de observatii va cuprinde urmatoarele criterii de evaluare:

   -amenajarea ergonomica a locului de munca ............................................................................................................... 1p.

   -respectarea normelor de igiena, de protectia muncii si prevenirea si stingerea incendiilor ................................................................................................................................................................................................................................................... 1p.

   -alegerea materialelor, produselor, instrumentelor si aparatelor necesare executarii lucrarii ......................................... 1p.

   -respectarea algoritmului de executie ......................................................................................................................... 1p.

   -respectarea procesului tehnologic (operatiilor, fazelor, trecerilor, manuirilor, miscarilor) ..................................................................................................................................................................................................... 2p.

   -finisarea, aspectul lucrarii/produsului/serviciului/tehnici de ingrijire .......................................................................... 1p.

   -atitudinea fata de client/pacient ................................................................................................................................. 1p.

   -redactarea unui referat pentru probele de laborator ................................................................................................... 1p.

 

Se acorda 1 p. din oficiu.

 

   NOTA:

Proba practica este evaluata de cei 2 profesori examinatori care fac parte din comisie. Rezultatul probei practice se obtine ca medie a punctajelor acordate de fiecare profesor examinator.


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

 

Revista cu ISSN

Jocurile dinamice si jocurile pregatitoa…

JOCURILE DINAMICE ŞI JOCURILE PREGĂTITOARE-MIJLOACE DE BAZĂ ÎN PROCESUL DE INIŢIERE ÎN JOCUL DE VOLEI   Profesor Drăgoiu Toma Liceul Hercules Băile Herculane   Voleiul este un joc sportiv care se bucură de o largă apreciere...

Read more

Studiul critic al manualelor scolare

STUDIUL CRITIC AL MANUALELOR ŞCOLARE   Prof. Sandu Diana Colegiul Energetic “Regele Ferdinand I” Timişoara   Studiul se referă la modul în care este tratată tema “Compuşi hidroxilici” în manualele de chimie pentru clasele...

Read more

Candidatii titularizabili din 2012 pot o…

Candidaţii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioadă nedeteminată   Candidaţii titularizabili din 2012 pot ocupa posturi pe perioadă nedeteminată în unitatea de învăţământ în care predau.  

Read more

Analiza depravarii unei constiinte in ro…

ANALIZA DEPRAVĂRII UNEI CONŞTIINŢE ÎN ROMANUL ,,MOŞ GORIOT” DE HONORE DE BALZAC Elena HENDRE - prof. Colegiul Tehnic ,,Aurel Vlaicu”, Baia Mare, Maramureş Rezumat: ,,Moş Goriot” este un roman balzacian...

Read more

Tulburari ale limbajului

TULBURÃRI ALE LIMBAJULUI Profesor: Maxim Elisabeta Şcoala cu clasele I-VIII Nr. 2 Botosani Acum ceva vreme în una din clasele la care predam era un copil...

Read more

Sincronie si diacronie

SINCRONIE ŞI DIACRONIE Profesor Andra Elena Diaconu, Școala Gimnazială Fitionești, județul Vrancea Modul de cercetare sincronic nu se opune categoric cercetării istorice, evolutive, diacronice, ci apare ca o completare necesară,...

Read more

Formarea atitudinii de iubire fata de Du…

FORMAREA ATITUDINII DE IUBIRE FAŢĂ DE DUMNEZEU A TINERILOR SOCIETĂŢII DE ASTĂZI Prof. MĂTĂLICĂ PAULA Şcoala Gimnazială, comuna HERĂEŞTI – NEAMŢ REZUMATUL LUCRĂRII ...

Read more