Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Protocol de colaborare model
Marţi, 22 Mai 2012 00:00

PROTOCOL DE COLABORARE - MODEL

 

Vă prezentăm un model pentru protocol de colaborare în activităţile pe care le iniţiaţi şi le desfăşuraţi în cadrul şcolii, prin cooperare, parteneriate, proiecte.

 

                    

                    

Instituţia iniţiatoare,

 

 

Reprezentant,

 

 

 

 

Instituţia parteneră

 

 

Reprezentant,

 

 

 

 

 

 

 

 

Nr. ................./.................                                           Nr. ................./.................

 

 PROTOCOL DE COLABORARE

 

Părţile:

...............(numele instituţiei iniţiatoare)............, reprezentată prin ..........(numele persoanei).....................

şi

...............(numele instituţiei partenere)............, reprezentată prin ..........(numele persoanei).....................

 

Preambul

Recunoscând importanţa ....................................................................................................................... cele două părţi convin să colaboreze pe bază de parteneriat activ pe multiple planuri de interes, în domeniul ............................................................................................................................................................

 

Art.1 Obiectul protocolului de colaborare

Obiectul prezentului protocol de colaborare îl reprezintă cooperarea interinstituţională pe următoarele direcţii:

1.                  Derularea de ..............................................................................................................

2.                  Derularea ...................................................................................................................

3.                  Furnizarea de .............................................................................................................

 

Art.2 Direcţiile de bază ale colaborării

Scopul general al acestui protocol concretizat în realizarea unui parteneriat între instituţii îl reprezintă:

1.                  ..................................................................................................................................

2.                  ..................................................................................................................................

3.                  ..................................................................................................................................

4.                  ..................................................................................................................................

5.                  ..................................................................................................................................

6.                  ..................................................................................................................................

7.                  ..................................................................................................................................

8.                  ..................................................................................................................................

 

Art.3 Rolul părţilor

A. Rolul instituţiei iniţiatoare:

1.                  ..................................................................................................................................

2.                  ..................................................................................................................................

3.                  ..................................................................................................................................

4.                  ..................................................................................................................................

5.                  ..................................................................................................................................

 

B. Rolul instituţiei partenere:

1.                  ..................................................................................................................................

2.                  ..................................................................................................................................

3.                  ..................................................................................................................................

4.                  ..................................................................................................................................

5.                  ..................................................................................................................................

 

Art.4 Metodologia de lucru

Părţile semnatare convin asupra următoarelor modalităţi de lucru:

1.                  Participarea la ...............................................................................................................;

2.                  Elaborarea Programelor anuale de acţiuni comune care să pună în practică prevederile prezentului Protocol;

3.                  Constituirea de Grupe mixte de lucru pentru elaborarea şi punerea în practică a acţiunilor prevăzute în Programele comune;

4.                  Mediatizarea acţiunilor comune;

5.                  Analiza, pe bază de rapoarte, a realizării obiectivelor comune, a respectării direcţiilor principale de colaborare şi a acţiunilor prevăzute în Programele anuale convenite;

6.                  Pentru buna derulare a Protocolului, părţile semnatare vor desemna persoanele responsabile, care vor asigura şi schimbul reciproc de informaţii şi date specifice;

7.                  Trimestrial/Semestrial/Anual, părţile semnatare vor analiza stadiul îndeplinirii prevederilor convenite şi vor identifica noi probleme apărute în planul activităţii comune.

 

Art.5 Litigii

Litigiile născute în legătură cu încheierea, executarea, modificarea şi încetarea acestui protocol ori alte pretenţii decurgând din prezentul protocol vor fi supuse unei proceduri prealabile de soluţionare pe cale amiabilă.

În condiţiile în care în termen de .................... zile de la începerea acestor proceduri neoficiale părţile nu reuşesc să rezolve în mod amiabil o divergenţă contractuală, fiecare se poate adresa instanţelor judecătoreşti competente.

 

Art.6 Rezilierea protocolului

Constituie motiv de reziliere a prezentului contract următoarele:

a.                                           Nerespectarea de către părţile contractante a prevederilor prezentului protocol;

b.                                           Schimbarea obiectului de activitate în măsura în care este afectată desfăşurarea activităţii prevăzută în protocol;

 

Art.7 Încetarea protocolului

Constituie motiv de încetare a prezentului contract următoarele:

a.                                           Acordul părţilor pentru încetarea contractului;

b.                                           Scopul contractului a fost atins;

c.                                           Forţa majoră, dacă este invocată.

Anularea acestui protocol va fi făcută sub forma unui anunţ scris, cu minim ...............săptămână/ săptămâni  înainte de încetarea cooperării.

 

Art. 8 Dispoziţii finale

Prezentul protocol de colaborare are caracterul unui document cadru si acoperă întreaga activitate de realizare a obiectivelor comune convenite.

Protocolul are valabilitatea de .................. luni/an/ani, de la data semnării sale, cu prelungirea automată, pentru noi perioade de câte.............luni/an/ani, dacă nici una din părţi nu notifică celeilalte părţi, cererea de încetare a valabilităţii sale, cu minimum ..............luni înaintea expirării perioadei de valabilitate.

Prezentul protocol poate fi modificat sau completat, cu acordul scris al părţilor semnatare ori de câte ori acestea convin asupra amendamentelor propuse. Partea care are iniţiativa amendării prezentului protocol va transmite celeilalte părţi, spre analiză, în scris, propunerile respective.

 

Încheiat la ..........................., astăzi ……………………, în 2 exemplare, toate cu valoare de original, câte un exemplar pentru fiecare parte.

 

                   

                    Instituţia iniţiatoare,

 

 

Reprezentant,

 

 

          

           Instituţia/Instituţiile parteneră(re)

 

 

Reprezentant,

 

 

 

 

 

 

 

Ultima actualizare în Sâmbătă, 03 Noiembrie 2012 22:08
 

Revista cu ISSN

Impactul retelelor electrice asupra medi…

IMPACTUL REŢELELOR ELECTRICE ASUPRA MEDIULUI - EFECTUL CORONA                                                                         Drd. prof. ing. Liliana Cîmpan Colegiul Tehnic “I. Maniu” Şimleu Silvaniei   Rezumat: Această lucrare prezintă cateva aspecte legate de poluarea mediului inconjurător generată de reţelele...

Read more

Modalitati de integrare a optionalului e…

MODALITĂȚI DE INTEGRARE A OPȚIONALULUI EDUCAȚIE PENTRU SĂNĂTATE ÎN CADRUL ORELOR DE BIOLOGIE Prof. Cosma Camelia Liceul de Artă “Ioan Sima” Zalău Educaţia şcolară urmăreşte prin întregul ei proces anumite finalităţi,...

Read more

Integrarea sociala a copiilor cu CES

INTEGRAREA SOCIALĂ A COPIILOR CU CES Prof.înv.primar MARŞEU RODICA LAVINIA Şcoala Gimnazială Nr. 24 Timişoara În vederea creării condiţiilor optime pentru dezvoltarea copiilor cu nevoi speciale este necesar ca şcoala ,...

Read more

Fisa de evaluare a activitatii didactice…

Fişă de evaluare a activităţii didactice în inspecţia curentă/specială pentru acordarea gradului didactic I   Vezi noua fişă de evaluare a activităţii didactice în cadrul inspecţiei curente/speciale pentru acordarea gradului didactic II. Această...

Read more

Studiu de specialitate educatia parintil…

Studiu de specialitate Educaţia părinţilor – o necesitate               Profesor Pătrașcu Elena Crenguța             Liceul Tehnologic I. C. Petrescu Stîlpeni – GPP Stîlpeni, jud. Argeș     Conceptul educației permanente este "în mod...

Read more

Documente diriginte

Documentele dirigintelui   Afla care sunt documentele necesare pentru diriginte.   Documente necesare pentru mapa dirigintelui: * Decizie de numire - cadru didactic titular, raspunde de domeniul educativ scolar si extracurricular pe toate componentele si...

Read more

Matematica model de subiect si barem pen…

Evaluarea Nationala 2013 Matematica model de subiect si barem     Vezi subiectul model si baremul de corectare pentru proba de matematica la Evaluarea Nationala pentru clasa a VIII-a, pentru anul scolar 2012-2013....

Read more

Creativitatea la elevi

CREATIVITATEA LA ELEVI   Prof. Bota Maria Gabriela Liceul Teoretic “Ioan Buteanu” Șomcuta Mare   Prin creativitate se înțelege capacitatea sau aptitudinea de a realiza ceva nou, original. Actul creator este însă un proces de...

Read more