|
|
Raport scris individual al inspectiei scolare generale model |
Joi, 23 August 2012 00:00 |
ANEXA Nr. 2
la regulament
RAPORT SCRIS INDIVIDUAL AL INSPECTIEI SCOLARE GENERALE
- model -
Raport scris individual pe arie tematica/domeniu
Aria tematica/Domeniul: ................................................................................................................................................
|
|
|
|
Inspector: .................
|
Calificativ .....................
|
|
|
|
|
Pe baza criteriilor si a descriptorilor din cadrul Metodologiei de aplicare a prevederilor privind inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar
|
|
Constatari/Aprecieri:
|
Recomandari:
|
Raport scris individual pe discipline
Disciplina: .....................................................................................................................................................................
|
|
|
|
Inspector: ..........................
|
Calificativ .....................
|
|
|
|
|
Pe baza criteriilor si a descriptorilor din cadrul Metodologiei de aplicare a prevederilor privind inspectia scolara generala a unitatilor de invatamant preuniversitar si a criteriilor de evaluare din fisa de observare a lectiei
|
|
Constatari/Aprecieri:
|
Recomandari:
|
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
|
DIN DATINILE, OBICEIURILE SI TRADITIILE RUSILOR LIPOVENI
DIN MUNICIPIUL BRAILA
Prof. dr. Ion Andronache,
Liceul Tehnologic „Constantin Brancoveanu”, Braila
Braila a fost si este un oras cosmopolit, unde toleranta fata de alte... Read more
CHILDREN IN THE FAIRY WORLD TALES
Prof. Octavian Horia MINDA
Şcoala Cu Clasele I-VIII Sinandrei Timis
Proiectul eTWINNING COPIII ÎN LUMEA BASMELOR în care am fost cooptat de către colegii din Franţa... Read more
Calendarul Evaluarilor Nationale
la clasele a II-a, a IV-a si a VI-a in 2014
Vezi Ordinul ministrului educatiei nationale privind aprobarea Metodologiei de organizare si desfasurare a Evaluarilor Nationale in anul... Read more
O ZI LA ŞCOALĂ CU ALBINUŢELE VESELE
Prof. înv. primar Doamna Nicoleta-Ionela, Şcoala Gimnazială Diaconu Coresi, Fieni – Dambovița
Prof. înv. primar Elena Istrate, Şcoala Gimnazială Diaconu Coresi, Fieni – Dambovița
Articolul... Read more
COMUNICAREA LA PREŞCOLARI
– studiu –
prof. înv. preşc. Cristina Antal
Şcoala Gimnazială. „Sf. Ilie”
Topliţa, jud. Harghita
Familia este prima colectivitate de adulţi cu care copilul vine în contact.... Read more
FIGURI FEMININE ÎN „LETOPISEŢUL ŢĂRII MOLDOVEI”
DE MIRON COSTIN
Prof. Hriţcu Elena-Luminiţa
Liceul Teoretic „Carmen Sylva”, Eforie Sud, Constanţa
Studiul urmăreşte să realizeze un inventar al figurilor feminine din „Letopiseţul Ţării Moldovei”al celui... Read more
EDUCAȚIA INTERCULTURALĂ – RESURSĂ PENTRU DEZVOLTAREA COMUNITĂȚILOR MULTICULTURALE
Profesor învățământ primar: Vultur Daniela Maria
Școala cu clasele I – VIII, Dudeștii Noi, Timiș
Abordarea interculturală, nu este o nouă știință ci o... Read more

Viata de student
Pentru studentii noi veniti in Bucuresti trebuie sa fie un soc total primul contact cu capitala, mai ales daca provin dintr-un mediu linistit, de la tara sau din... Read more
METODE ALTERNATIVE DE EVALUARE
Prof. Camelia Cosma
Liceul de Artă ”Ioan Sima” Zalău și Școala Gimnazială ”Corneliu Coposu” Zalău
Profesorul de biologie trebuie să plece…
INFLUENȚA EMOȚIILOR ÎN COMUNICAREA INTERPERSONALĂ
A PĂRINȚILOR COPIILOR CU CES
profesor Cristian Chelaru,
Școala Gimnazială Specială Pașcani
Rezumat
Studiul prezentat își propune să… LA TRADUCTION – ÉCOLE DE TOLÉRANCE
Prof. Cipriana-Manuela NICHITA,
Colegiul Economic "Ion Ghica" Brăila
"La traduction est, au mieux, un écho."George Borrow
Avant-propos
Abstract
La traduction ne peut pas se réduire au…
INTEGRAREA SOCIALĂ A COPIILOR CU CES
Prof.înv.primar MARŞEU RODICA LAVINIA
Şcoala Gimnazială Nr. 24 Timişoara
În vederea creării condiţiilor optime pentru dezvoltarea copiilor cu nevoi speciale este necesar ca şcoala ,… ROLURI ANIMATE DE EDUCATORI
Educator Stan Luminiţa-Simona
Grădiniţa cu program normal Bălăbăneşti, Galaţi
Noul Curriculum accentuează rolul educatorului în raport cu libertatea în planificarea activităţii zilnice, iar aria comportamentelor fundamentale ale cadrului didactic… In 2011, Bac-ul se da in iunie
Pentru anul scolar 2010-2011, oficialii din Educatie au programat probele orale pentru Bacalaureat in luna iunie, si nu in februarie asa cum s-a desfasurat… ACQUISITION DE L’EXPRESSION ORALE
Ilie MINESCU
Universitatea de Vest din Timişoara
L’acquisition de la compétence de communication orale est tout à fait déroutante pour ceux qui apprennent une langue étrangère. Il s’agit probablement… JOC ŞI JOACĂ ÎN LITERATURA ROMÂNĂ
Prof. Octavian Horia MINDA
Şcoala cu clasele I-VIII, Sînandrei, Judeţul Timiş
Jocul şi joaca sunt teme foarte des întâlnite în viaţa… MOTIVAȚIA ÎNVĂȚĂRII LA ȘCOLARII MICI
Prof. înv. primar Almaș Andreea-Ioana
Liceul de Artă „Ioan Sima” Zalău
Una dintre mizele cele mai importante ale sistemului de învățământ românesc este stimularea motivației…
|
|