Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Revista "Interferente in educatie"
Marţi, 08 Septembrie 2009 03:00

- Revistã nationalã de educatie -

 

 ISSN 2065 - 3239

 

Presedinte APR: ªumãlan Dan

Redactor sef: Lazar Mihaiela

 

Adresa:

Strada Constantin Daicoviciu Nr. 15, Etaj 4, Birou 405

Cluj-Napoca, cod 400020, România

Fax: 0364-81.45.49

E-mail: revista@asociatia-profesorilor.ro

 

Revista “Interferente în educatie”, revista oficialã a Asociatiei Profesorilor din România, îsi propune sã abordeze aspecte variate ale problematicii educatiei: realitãti si noutãti educationale, proiecte, parteneriate, articole si studii de specialitate editate de cadre didactice din sistemul învãtãmântului preuniversitar si universitar românesc.

Autorii sunt responsabili de afirmatiile si concluziile cuprinse în articole, colectivul de redactie declinându-si orice responsabilitate în acest sens. Este indicat a nu fi trimise spre publicare articole publicate anterior sau articole propuse altor publicatii.

 

Dacã aveti un articol si doriti sã îl publicati în aceastã revistã, vã rugãm sã ne scrieti pe adresa de e-mail:

revista@asociatia-profesorilor.ro

Toti cei care doresc sã trimitã articole pentru a fi publicate în revistã, sunt rugati sã respecte câteva reguli minimale de formatare:

- lucrarea va fi scrisã în Microsoft Word hârtie: A4, Font: Times New Roman, margini: 1,2 cm, orientare: tip portret;

- titlul lucrãrii va fi scris cu majuscule (Times New Roman, 14, Bold), centrat;

- numele si calitatea autorului, precum si institutia vor fi scrise un rând mai jos, aliniat la stânga (Times New Roman 12, Bold);

- dupã douã rânduri, înainte de începerea articolului, se va prezenta un rezumat al articolului, urmat de cuvinte cheie – dupã caz (Times New Roman, 12, italic, aliniere la ambele capete - justify, distanta dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- dupã douã rânduri se începe scriere textului (Times New Roman, 12, aliniere la ambele capete - justify, distanta dintre rânduri 1,5, cu diacritice);

- bibliografia se va consemna la sfârsitul lucrãrii, în ordinea urmãtoare: numele si prenumele autorului, titlul lucrãrii (scris italic), editura, oras, anul aparitiei.

Orice articol pentru a fi publicat trebuie sã continã în mod obligatoriu referinte bibliografice (posibil si un rezumat într-o limbã de circulatie internationalã).

 


Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Marţi, 07 Februarie 2012 16:20
 

Revista cu ISSN

Temele de acasa piedica sau sprijin in a…

TEMELE DE ACASĂ – PIEDICĂ SAU SPRIJIN ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ Prof. ȋnv. primar Andrei Alexandra, Şcoala Gimnazială Nr. 1 Corbeni Rezumat: Pornind de la...

Read more

Essay types

ESSAY TYPES Profesor Bold Corina C.N. Zinca Golescu Pitești Essays are common in elementary, middle, high school and college, and you may even need to write essays in the business...

Read more

Ordinul 5455 din 2013 privind gradatia d…

Ordinul 5455 din 2013 privind gradatia de merit 2014   Vezi Ordinul nr. 5455/2013 pentru aprobarea Metodologiei si a criteriilor privind acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar, publicat in Monitorul Oficial,...

Read more

Efl teaching through music

EFL TEACHING THROUGH MUSIC Profesor ALEXANDRU ANDREEA, Şcoala Gimnazială “Ion Ionescu”, Valea Calugarească Oneț of the big problems we all face, whether teaching English to children or adults, is...

Read more

Gestionarea situatiilor de criza educati…

GESTIONAREA SITUAȚIILOR DE CRIZĂ EDUCAȚIONALĂ Prof. Pavel-Surlaru Adriana-Cristina Colegiul Economic Buzău Situaţia de criză educaţională poate fi definită ca un eveniment sau complex de evenimente...

Read more

IMAGOLOGIA LITERARA COMPARATA

STUDIU PRIVIND IMAGOLOGIA LITERARÃ COMPARATÃ Prof. Maria Drãgulescu Şcoala Generalã Nr. 7, Tg-Jiu     Câteva repere teoretice si metodologice   O directie de cercetare în domeniul stiintelor...

Read more

Tematica activitatilor de educatie rutie…

TEMATICA ACTIVITĂŢILOR DE EDUCAŢIE RUTIERĂ ABORDARE DIDACTICĂ   În vederea realizării unei educaţii rutiere eficiente, continue şi coerente a preşcolarilor şi elevilor, educatorilor li se recomandă: - abordarea transdisciplinară (utilizarea contextelor rutiere ca studii...

Read more

Despre frazeologie si imbinarile de cuvi…

DESPRE FRAZEOLOGIE ŞI ÎMBINĂRILE DE CUVINTE Silvia Baltă, Profesor de limba franceză Şcoala Gimnazială „Maria Rosetti”, Bucureşti Nu de puţine ori folosim în vorbire sau...

Read more