|
|
Rezultate examenul de definitivat 2012 |
Luni, 23 Iulie 2012 11:17 |
Promovabilitatea la examenul naţional de acordare a definitivării
în învăţământ (sesiunea 2012) - înainte de soluţionarea contestaţiilor
Luni, 23 iulie, au fost afişate rezultatele obţinute de cei 5.464 candidaţi care au susţinut probele scrise ale examenului naţional de acordare a definitivării în învăţământ (17 iulie).
După evaluarea lucrărilor, au promovat examenul de definitivat (au obţinut cel puţin nota 7) 62,23% dintre candidaţi. Dintre aceştia, 25 de candidaţi (0.46%) au obţinut nota 10 la următoarele discipline: educaţie fizică, filosofie, limba şi literatura germană, educatoare/institutori/profesori pentru învăţământul preşcolar, învăţători/institutori/ profesori pentru învăţământul primar, limba şi literatura română, matematică, asistenţă medicală generală (maistru instructor), religie ortodoxă, ştiinţe politice - cultura civică. Note sub 5 au primit 13.98% dintre candidaţi.
Astăzi, 23 iulie (după afişarea rezultatelor) şi marţi, 24 iulie (între orele 8.00 şi 14.00), candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţii în centrele de examen unde au susţinut examenul de definitivare.
Recorectarea lucrărilor se face, în funcţie de discipline, de comisia de soluţionare a contestaţiilor în cele 6 centre de profil constituite la nivelul inspectoratelor şcolare judeţene.
Rezultatele finale se afişează joi, 26 iulie, pe site-ul http://definitivat.edu.ro/ şi la centrele de examen.
Sursa: www.edu.ro
Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:
|
Ultima actualizare în Luni, 23 Iulie 2012 12:04 |
|
LECTURI LIMBA ȘI LITERATURA ROMÂNĂ PENTRU CLASA A IX-A
Lecturi obligatorii - Literatura română pentru clasa a IX-a:Lucian Blaga - VersuriM. Cărtărescu - Poeme de amor, Poveste adevăratăI. L. Caragiale -... Read more
EVALUAREA CU AJUTORUL TESTELOR CREATE CU SOFTWARE-UL WONDERSHARE QUIZCREATOR
Profesor Bușcă Alexandru
Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari
Rezumat: Articolul de față prezintă pașii pe care trebuie să îi parcurgă profesorul... Read more
COSMOGONIA ÎN SISTEMUL GNOZELOR DUALISTE EUROPENE
Mitul creaţiei integrează largo sensu o poveste picantă, stilizată şi galonată de mistica simbolului, privind începuturile lumii aşa cum au fost ele percepute de către... Read more
SISTEMUL DE INVATAMANT DIN ROMANIA
Sistemul de invatamant reprezinta principalul subsistem al sistemului de educatie, care se refera la organizarea institutionala a invatamantului.
In cadrul sistemului de invatamant sunt reunite institutiile specializate... Read more
Modificări şi completări la Legea Educaţiei Naţionale
Guvernul României a aprobat în şedinţa de miercuri, 30 mai, proiectul de ordonanţă de urgenţă privind modificarea şi completarea Legii Educaţiei Naţionale nr. 1/2011.... Read more
CONCURSUL INTERNAŢIONAL
DE
INTERPRETARE INSTRUMENTALÃ ŞI VOCALÃ
„VIVA LA MUSICA”
Editia a XI-a
Read more
ANALIZA DEPRAVĂRII UNEI CONŞTIINŢE
ÎN ROMANUL ,,MOŞ GORIOT” DE HONORE DE BALZAC
Elena HENDRE - prof.
Colegiul Tehnic ,,Aurel Vlaicu”, Baia Mare, Maramureş
Rezumat: ,,Moş Goriot” este un roman balzacian... Read more
ACTIVITĂŢILE EXTRAŞCOLARE
IMPORTANŢA LOR INSTRUCTIV-EDUCATIVĂ
Profesor Moise Iuliana Daniela
Liceul cu Program Sportiv „Iolanda Balaş Şoter”, Buzău
Experienţa practică a evidenţiat de-a lungul timpului că activităţile desfăşurate în afara spaţiului şcolii joacă un…
ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA UNEI ACTIVITĂŢI DE PROIECT
Prof. Mihalcea Carla
Scoala nr. 1, Pantelimon - Ilfov
Proiectul este deopotrivă activitate de învăţare şi modalitate de evaluare, cu un profund caracter formativ.
Avantajele… PROJET DIDACTIQUE
Școala Gimnazială Corobăi, Drăgotești
Profesor: Patrascu Margareta-Diana
CLASSE: III
OBJET: le français
SUJET DE LA LEÇON: l’article défini;
TYPE DE LA LEÇON: acquisition des nouvelles connaissances;
Niveau: A1
Langue: 1
Lieu de travail: la…
TRADIŢIONAL SAU MODERN ÎN PREDARE?
Profesor Mihăeş Violeta
Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, jud. Vrancea
Modelul tradiţional de predare nu răspunde noilor tendinţe in didactica modernă, fiind fondat pe „triada învăţare frontală –…
CUM REZOLVĂM O PROBLEMĂ MATEMATICĂ?
Prof. Popa Crina Diana
Școala Gimnazială Hășmaș, jud. Arad
Una din sarcinile cele mai importante ale profesorului constă…
CE BĂUTURI RĂCORITOARE CONSUMĂM?
Autor: Mihail Robert - Theodoru
Profesor coordonator: Mînză Lidia
Instituţia: Colegiul Naţional „Vasile Alecsandri”
Termenul de băutură răcoritoare (popular „suc”) se referă în special la băuturile carbogazoase sau necarbogazoase obţinute… CONTRACTE LA TERMEN PE INDICI BURSIERI ÎN ROMÂNIA
Cîrcotă Roxana - prof. ec.
Liceul Tehnologic de Marină Galați
Rezumat
Bursa de valori din România a fost reînfiinţată în anul 1995, în baza Deciziei nr.… GENERAL CONSIDERATIONS ON IRIS MURDOCH’S
THE BLACK PRINCE
Prof.drd. Alina-Marilena Titirisca
Liceul Teoretic “Al. I. Cuza”, Alexandria
Abstract
Murdoch regards her works in terms of their implications for the novelist’s essential task, which is… ROMANCIERUL - PAUL GEORGESCU
„AICI REZISTA NUMAI CEI TARI. SCRISUL E O TERAPEUTICĂ EXCELENTĂ.”
(Paul Georgescu)
Profesor Popescu Ileana - Alina,
Școala „Arhitect T.T. Socolescu”, Păuleşti-Prahova
Rezumat: Articolul face parte dintr-o lucrare amplă ce…
|
|