Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Structura portofoliului invatatorului
Miercuri, 15 Septembrie 2010 13:58

Structura portofoliului invatatorului


Partea I - Date personale
Structura anului scolar
Orarul
Fisa postului
Curriculum Vitae
Raport de autoevaluare lunar / semestrial

Fisa de evaluare anuala


Programa scolara
Programele pentru optionalele propuse
Planificarea materiei (planificarea anuala si proiectarea pe unitati de invatare)
Proiecte didactice (debutanti)
Teste de evaluare (testele initiale, formative,  testele sumative pentru fiecare unitate de invatare sau date la sfarsit de semestru sau an scolar)
Titlurile portofoliilor intocmite de elevi
Caietul pentru inregistrarea rezultatelor elevilor
Lista materialului didactic existent
Copii fise de asistente la ore efectuate de catre responsabilul comisiei metodice si de catre membrii CEAC din scoala 

Partea a II-a - Activitatea la catedra


Partea a III-a - Performante ale elevilor si ale cadrului didactic
Calendarul concursurilor scolare
Subiecte propuse la concursuri scolare
Tabel nominal cu elevii selectionati si pregatiti pentru concursuri
Rezultatele obtinute la diferite faze (tabel)

Carti educationale, reviste scolare, articole elaborate de catre cadrul didactic in ultimii 5 ani

Partea a IV-a - Proiecte educationale in desfasurare si activitati extracuriculare

Copii ale proiectelor si programelor educationale desfasurate

 

Partea a V-a - Perfectionare efectuata in ultimii 5 ani
Acte doveditoare

 

Partea a VI-a - Alte materiale

Scrisori metodice, regulamente, publicatii, adrese MECTS, ISJ, etc.

Ultima actualizare în Miercuri, 26 Ianuarie 2011 17:01
 

Revista cu ISSN

Instrumentul connect fours utilizat in a…

INSTRUMENTUL CONNECT FOURS UTILIZAT ÎN ACTIVITATEA DIDACTICĂ Profesor Bușcă Alexandru Liceul Tehnologic “Lazăr Edeleanu”, Năvodari Rezumat: Acest articol prezintă modul în care pot fi utilizate în activitatea didactică resursele educaționale interactive...

Read more

Study on expressing present and past rou…

STUDY ON EXPRESSING PRESENT AND PAST ROUTINE IN ENGLISH   Prof. Simona PISOI Colegiul Naţional Carol I, Craiova     SUMMARY English has no single verb expressing habitual aspect. Instead, habitual behaviour is indicated in various ways,...

Read more

ROLUL PROFESORULUI LA CLASA

ROLUL PROFESORULUI LA CLASÃ   Institutor Anton Simona Marinela Şcoala cu clasele I - VIII nr. 2 Vorniceni, Judetul Botosani     Oricare ar fi latura din care privim clasa de elevi, rolul profesorului este proeminent,...

Read more

Educatia si softul educational

EDUCAŢIA ŞI SOFTUL EDUCAŢIONAL             Profesor Păduraru Constantin Eugen Şcoala gimnazială nr. 1 Slănic Moldova, judeţul Bacău            Rezumat:          Articolul de specialitate propus prezintă impactul deosebit pe care îl are softul...

Read more

Metodologie si criterii pentru acordarea…

Ordin pentru aprobarea Metodologiei si a criteriilor pentru acordarea gradatiei de merit in invatamantul preuniversitar, emis de Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului  

Read more

traditional sau modern in predare

TRADIŢIONAL SAU MODERN ÎN PREDARE?     Profesor Mihăeş Violeta Şcoala cu clasele I-VIII Ploscuţeni, jud. Vrancea   Modelul tradiţional de predare nu răspunde noilor tendinţe in didactica modernă, fiind fondat pe „triada învăţare frontală –...

Read more

Securitatea bazelor de date atacuri si m…

SECURITATEA BAZELOR DE DATE – ATACURI ŞI METODE DE CONTROL   Prof. Diana Bărbat                                                                                                C.N.I. “Gr. Moisil” Brașov            Acest articol a apărut în Journal of applied quantitative methods în anul 2009,...

Read more

Plan cadru pentru clasa pregatitoare ord…

Ordinul 5755 din 17 septembrie 2012 (Ordinul 5755/2012) Plan cadru pentru clasa pregatitoare   Afla ordinul privind aprobarea planurilor-cadru pentru invatamantul primar, ciclul achizitiilor fundamentale clasa pregatitoare, invatamant special, publicat in Monitorul Oficial...

Read more