Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Tabel personal didactic promovati la examenele pentru obtinerea gradului didactic I
Vineri, 15 Februarie 2013 15:02

Tabel personal didactic promovaţi la examenele pentru obţinerea gradului didactic I

 

Vezi tabel nominal cuprinzând personalul didactic care a promovat examenele pentru obţinerea gradului didactic II, anexa 4 la ordin  nr. 3129 din 1 februarie 2013, respectiv anexa nr. 17 la metodologie 5.561/2011).


TABEL NOMINAL cu personalul didactic care a promovat probele pentru obţinerea gradului didactic I

 

 

................................

(unitatea de învăţământ/centru de perfecţionare)

Nr. ........./.............

Anul şcolar ..............

Sesiunea (seria) ..................

Categoria de personal ..................

Specializarea ..................

 

Nr. crt.

Numele, iniţiala prenumelui tatălui şi prenumele

Unitatea de învăţământ la care funcţionează şi localitatea

Gradul didactic II obţinut

Vechimea la catedră (ani, luni) de la obţinerea gradului didactic II, la 1 septembrie*)

Inspecţia specială

Recenzia lucrării metodico-ştiinţifice

Susţinerea lucrării metodico-ştiinţifice

Nota de promovare a examenului

Observaţii, menţiuni

Data efectuării

Media obţinută

Nota acordată

Data

Nota acordată

În anul

Cu media

Ziua

Luna

Anul

Ziua

Luna

Anul

1)

2)

3)

Nota medie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                         

*) Anul în care se finalizează examenul de obţinerea gradul didactic I

1) Preşedinte

2) Conducător ştiinţific

3) Inspector de specialitate/Metodist

 

Rector,

 

Director,

Secretar-şef,

Tabelul nominal este alcătuit în conformitate cu datele din rapoartele de inspecţie specială, cu fişele de înscriere şi cu catalogul candidaţilor care au promovat probele pentru obţinerea gradului didactic I şi se înaintează Ministerului Educaţiei Naţionale în două exemplare, însoţit de adresă, atât pe suport hârtie, cât şi în format electronic.

Publicat în Monitorul Oficial cu numărul 84 din data de 7 februarie 2013

 


Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Joi, 16 Mai 2013 16:17
 

Revista cu ISSN

Bacalaureat 2011

Bacalaureat 2011     Ordin 4799 din 2010 Metodologia bacalaureat 2011 Metodologia examenului de bacalaureat 2011 Calendarul examenului de Bacalaureat 2011   ORDIN nr. 4.800/31.08.2010 privind disciplinele şi programele pentru examenul de bacalaureat 2011 Lista disciplinelor la care...

Read more

viziunea si misiunea organizatiei scolar…

VIZIUNEA ŞI MISIUNEA ORGANIZAŢIEI ŞCOLARE     Profesor pentru învăţământul primar, Mirela Frunzeanu Mark Twain International School, loc. Voluntari, jud. Ilfov     Rezumat Viziunea unei organizaţii reprezintă o stare ideală proiectată în viitor şi care configurează...

Read more

Structura anului scolar 2012-2013 prin o…

Structura anului şcolar 2012-2013 prin ordin 3794 din 2012     MINISTERUL EDUCAŢIEI, CERCETĂRII, TINERETULUI ŞI SPORTULUI ORDIN Nr. 3.794/2012 privind structura anului şcolar 2012–2013 M.Of. nr. 296 din 5.5.2012   În temeiul art. 94 alin. (2)...

Read more

Relatia dintre suportul social si simpto…

RELAŢIA DINTRE SUPORTUL SOCIAL ŞI SIMPTOMATOLOGIA PSIHOSOMATICA LA COPILUL INSTITUŢIONALIZAT Autor: psih. Pop Petronica Profesor consilier şcolar/CJRAE Cluj Rezumat Deoarece în ţara noastră au...

Read more

Moduri de organizare a procesului de inv…

 Procesul de invatamant, ca activitate intreprinsa deliberat in vederea realizarii unor scopuri, presupune ca necesitate o organizare. Aceasta activitate se prezinta ca un sistem complex.   Organizarea pe clase si lectii...

Read more

Interventii creative

INTERVENŢII CREATIVE   Cauacean Rosi Cristiana - Profesor educator,  Școala Specială Beclean   Abstract                      Muzica a avut întotdeauna capacitatea de a ne atinge sentimentele într-un mod unic. Terapia prin muzică este bazată pe înțelegerea...

Read more

Discursul public ca modalitate de dezvol…

DISCURSUL PUBLIC CA MODALITATE DE DEZVOLTARE A PERSONALITĂŢII ŞI APTITUDINILOR ELEVULUI   Prundeanu Ciprian, Profesor Limba Engleză, Liceul Teoretic „Grigore Moisil” Timişoara   Rezumat: Dezbaterea şi discursul public sunt modalităţi extrem de utile în...

Read more