Choose your screen resolution: Auto adjust 800x600 1024x768


Toolkit Stiintifico-fantastic in Educatie
Scris de administrator   
Miercuri, 23 Aprilie 2014 18:35

Toolkit Ştiinţifico-fantastic în Educaţie

 

Realizat de către UPIT & CARDET pe 28/02/14

 

Titlul Proiectului:     Ştiinţifico-fantastic în educaţie

 

Acronimul proiectului:                    SciFiEd

 

Numărul proiectului:                       527471-LLP-1-2012-1-CY-COMENIUS-CMP

 

Introducere PARTEA I

Toolkit-ul Ştiinţifico-fantastic în Educaţie este cel mai important produs al proiectului SciFi-Ed. Este o combinaţie de şapte produse finite care provin din patru Pachete de Lucru diferite.

Este adresat profesorilor si educatorilor in-service, cu scopul de a-i susţine în efortul lor de a proiecta şi implementa unităţi de predare SF. Un accent special este pus pe formarea profesorilor in-service, dar nevoile profesorilor pre-service sunt de asemenea adresate. 

Scopul Toolkit-ului Ştiinţifico-fantastic în Educaţie este de a face tot posibilul pt. a convinge, ghida şi susţine educatorii în introducerea SF-ului în educaţie, de a colecta  şi dezvolta experienţă şi know-how în acest domeniu, de a organiza acest know-how în unităţi de informaţie solide şi accesibile şi de a le pune la dispoziţia părţilor interesate.

Obiectivele specifice ale Toolkit-ului Ştiinţifico-fantastic în Educaţie sunt:

De a prezenta SF-ul şi subgenurile lui educatorilor europeni care predau la copii cu vârsta între 9-15 ani şi de a-i convinge despre valoarea lui literară şi pedagogică.

De a furniza educatorilor informaţie analitică privind autori de SF pt. copii şi adolescenţi recunoscuţi la nivel european şi internațional, precum şi titluri SF existente în ţările partenere.

De a descrie abordările generale şi metodele şi tehnicile specifice pt. a preda, prin SF, competenţe şi concepte cheie din ştiinţă şi din alte părţi importante ale curriculumului.

De a sprijini educatorii în utilizarea filmului, multimedia şi a tehnologiilor Web 2.0 pt. a introduce SF-ul în educaţie.

De a oferi educatorilor mostre de unităţi de predare SF inter-curriculare (cross-curriculare) care pot fi folosite de către aceştia, dar pot de asemenea funcţiona ca modele pt. construirea de noi unităţi de predare.

De a asorta şi disemina resurse relevante către educatorii europeni.

 

Structura acestui Toolkit conţine următoarele părţi sau secţiuni distincte:

INTRODUCERE

PARTEA I: Abordarea SciFi-Ed

PARTEA II: Introducere în Ştiinţifico-fantastic şi subgenurile lui

PARTEA III: Trecere în revistă a textelor semnificative SF pentru copii şi adolescenţi din ţările partenere

PARTEA IV: Linii directoare şi idei pt. încorporarea SF-ului în diverse domenii educaţionale

PARTEA V: Sugestii pt. utilizarea filmului, jocurilor pe calculator şi a tehnologiilor Web 2.0

PARTEA VI: Mostre de unităţi SF intercurriculare

APENDIX

 

Acest Toolkit reuneşte contribuţii de la toţi partenerii de proiect, şi anume:

P1. Centre for the Advancement of Research and Development in Educational Technology LTD (CARDET), CY (coordonatorul proiectului)

P2. Universitatea din Piteşti, RO

P3. County Meath VEC, IR

P4. Public Library in Ursus District of the City of Warsaw, PL

P5. INNOVADE LI LTD, CY

P6. Agenzia per lo Sviluppo Empolese Valdelsa (ASEV), IT

 


Articole asemanatoare relatate:
Articole asemanatoare mai vechi:

Ultima actualizare în Sâmbătă, 26 Aprilie 2014 19:01
 

Revista cu ISSN

Experimentul didactic metoda fundamental…

EXPERIMENTUL DIDACTIC - METODĂ FUNDAMENTALĂ ÎN STUDIUL BIOLOGIEI Profesor: Cocoş Alina Magdalena, Şcoala Gimnazială "ŞT.O.IOSIF", Tecuci Rezumat: Pornind de la definiţia experimentului ca metodă fundamentală în învăţarea biologiei, articolul aduce în...

Read more

Calatorie prin lumea intreaga

Călătorie prin lumea-ntreagă   Fiind la Constantine, în a doua perioadă de lucru în Algeria, Luciana Stănilă face o excursie în Egipt. Fascinată de miturile faraonilor, dornică să viziteze Egiptul cu vestita...

Read more

Parodontoza tratata eficient cu ajutorul…

Parodontoza tratata eficient cu ajutorul tehnologiei

Parodontoza, tratata eficient cu ajutorul tehnologiei Desi traim intr-o societate in care aproape orice afectiune este tratata cu mai mult sau mai putin succes. Nu stim ce se intampla atunci cand...

Read more

ritmicitatea citirii

                                                 RITMICITATEA CITIRII                                                    (studiu de cercetare pedagogică)     Prof. înv. primar Dobrea Monica Şcoala cu cls. I-VIII „Înv. N. Pâslaru” Caşin, jud. Bacău             „Nu este alta mai frumoasă şi mai de folos...

Read more

Scoala factor important al dezvoltarii c…

ȘCOALA - FACTOR IMPORTANT AL DEZVOLTĂRII CONȘTIINTEI ȘI CONDUITEI MORALE A ELEVILOR Prof. înv. primar Vaida Ioana Liceul Tehnologic Gâlgău ...

Read more

Evaluarea in contextul invatarii integra…

EVALUAREA ÎN CONTEXTUL ÎNVĂȚĂRII INTEGRATE Prof. Macarie Cristina, Liceul Vocațional Pedagogic ,,Mihai Eminescu” Tîrgu Mureș Evaluarea este un proces didactic complex, integrat structural şi funcţional în activitatea desfășurată în cadrul...

Read more

Contributia mijloacelor de invatamant la…

CONTRIBUŢIA MIJLOACELOR DE ÎNVĂŢĂMÂNT LA FORMAREA REPREZENTĂRILOR ŞI A NOŢIUNILOR   Prof. Bobariu Liliana Școala Gimnazială Vidra   Modernizarea învăţământului, în conformitate cu cerinţele reformei, presupune găsirea unor noi tehnologii didactice care să contribuie...

Read more

Integrarea elementelor de geografie a tu…

INTEGRAREA ELEMENTELOR DE GEOGRAFIE A TURISMULUI ȊN ACTIVITATEA DIDACTICĂ Prof. Moise Iuliana Daniela, Liceul cu Program Sportiv „I. B. Şoter” Turismul îmbracă...

Read more